More

    Τι συμβαίνει στο Τμήμα Μηχανολογίας του ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ…; Εκατοντάδες φοιτητές περιμένουν πτυχίο αλλά συγκεκριμένος καθηγητής, έχει άλλη άποψη…

    Σε μια εξόχως σοβαρή καταγγελία, για τα “δρώμενα” του Τμήματος Μηχανολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, προχωρούν φοιτητές του ιδρύματος, απευθυνόμενοι στο kriti360.gr και τα Σελινιώτικα Νέα. Στην καταγγελία περιγράφονται με γλαφυρό τρόπο, οι “ημέρες” συγκεκριμένου ακαδημαϊκού, ο οποίος φέρεται να λειτουργεί σύμφωνα μ’ ένα δικό του ιδιότυπο εκπαιδευτικό τρόπο, ο οποίος επιδέχεται αφενός κριτική και αφετέρου δείχνει να καταστρατηγεί ξεκάθαρα, τα ακαδημαϊκά “standards”.

    Σκοπός της δημοσιοποίησης της καταγγελίας – η οποία υιοθετήθηκε και επιβεβαιώθηκε – από αρκετές πλευρές πριν δοθεί στην δημοσιότητα, είναι ν’ αποτελέσει για τους αρμόδιους το “κίνητρο”, προκειμένου να “φωτιστεί” η πραγματικότητα, για το τι συμβαίνει στο εν λόγω ίδρυμα και στο συγκεκριμένο τμήμα.   

    Οι φοιτητές “τρέμουν” στην κυριολεξία την εξέταση στο μάθημα του…

    Στην καταγγελία γίνεται λόγος για τουλάχιστον 300 άτομα – φοιτητές του επίμαχου τμήματος – οι οποίοι χρωστούν το μάθημα του συγκεκριμένου καθηγητή. “Η κατάσταση στις διαλέξεις του: χαοτική, είτε αυτά γίνονται δια ζώσης (πριν τον κορωνοϊο) είτε από απόσταση. Κάθε χρόνο οι φοιτητές τρέμουν στην κυριολεξία την εξέταση στο μάθημα του αφού δεν γνωρίζουν τι τους περιμένει. Συνήθως η αγωνιά τους είναι δικαιολογημένη αφού είναι λίγες οι φορές που θα δοθούν θέματα, τα οποία δεν έχουν λάθος στις εκφωνήσεις”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στην καταγγελία που έφτασε στην διάθεση μας. Στην ίδια καταγγελία γίνεται ακόμη λόγος για εξεταστικές fast track στις οποίες οι φοιτητές καλούνται σε ελάχιστα δευτερόλεπτα (!) να ολοκληρώσουν όγκο δουλειάς, που πρακτικά είναι αδύνατον να συμβεί όχι μόνο για εκπαιδευτικούς αλλά και για τεχνικούς λόγους. “Υπήρξε εξεταστική στην οποία πολλά παιδιά δεν πρόλαβαν να παραδώσουν το γραπτό τους, καθώς τα 18 δευτερόλεπτα που έδινε για να ανεβάσουν το αρχείο στην εκπαιδευτική πλατφόρμα ήταν πρακτικά αδύνατο να συμβεί[…] “Οι φοιτητές πρέπει να παραδώσουν εργασίες οι οποίες αν δεν πάρουν καλό βαθμό – σύμφωνα με τα δικά του, πάντα, εξωπραγματικά δεδομένα – δεν μπορούν να δώσουν καν στην εξεταστική. Όσοι τα καταφέρουν θα πρέπει να δώσουν μια γραπτή εξέταση, τις περισσότερες φορές μέσα σε λίγα λεπτά. Για τους λίγους που θα τα καταφέρουν θα υπάρξει προφορική εξέταση οπού, μαντέψτε, και εκεί θα κοπούν σχεδόν όλοι!“, υπογραμμίζουν ακόμη οι καταγγέλλοντες φοιτητές στην επιστολή τους.

    Τα αρμόδια όργανα του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, θα πρέπει να διερευνήσουν με μεγάλη προσοχή τη νέα καταγγελία που αφορά του Ακαδημαϊκό ίδρυμα της Κρήτης…

    Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της καταγγελίας

    Παίρνοντας το θάρρος από την καταγγελία των συμφοιτητών μας στο τμήμα της λογιστικής, πριν λίγες ημέρες, θα θέλαμε να εκφράσουμε με μεγάλη μας λύπη ότι μια παρόμοια κατάσταση επικρατεί εδώ και χρονιά στο τμήμα της Μηχανολογίας του ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ.
    Παλιοί, καινούργιοι αλλά και μελλοντικοί εν δυνάμει φοιτητές γνωρίζουν την κατάσταση πολύ καλά, όμως κάνεις δεν θέλησε ποτέ να κάνει κάτι δραστικό!

    “Η κατάσταση έχει βγει εκτός ελέγχου, με τον καθηγητή να περνάει τους φοιτητές από δοκιμασίες λες και η φοίτηση τους πρόκειται για κάποιο διαγωνισμό επιβίωσης και ο πιο δυνατός επιβιώνει”

    Τουλάχιστον 300 μαθητές χρωστούν τα μαθήματα του συγκεκριμένου καθηγητή κάθε χρόνο. Η κατάσταση στις διαλέξεις του: χαοτική, είτε αυτά γίνονται δια ζώσης (πριν τον κορωνοϊο) είτε από απόσταση. Κάθε χρόνο οι φοιτητές τρέμουν στην κυριολεξία την εξέταση στο μάθημα του αφού δεν γνωρίζουν τι τους περιμένει. Συνήθως η αγωνιά τους είναι δικαιολογημένη αφού είναι λίγες οι φορές που θα δοθούν θέματα, τα οποία δεν έχουν λάθος στις εκφωνήσεις. Όσο αφορά στην βαθμολογία τα “0” και τα “4” πρωταγωνιστούν και αν οι μαθητές θελήσουν να δουν το γραπτό τους και να επικοινωνήσουν μαζί του συνήθως δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, κοινώς τους αγνοεί! Τρανταχτό παράδειγμα αποτελεί το γεγονός ότι πολλοί φοιτητές έχουν τα ίδια αποτελέσματα και δεν παίρνουν τον βαθμό που τους αρμόζει! Και δεν αναφερόμαστε σε θέματα αντιγραφής, από την στιγμή που όλοι έχουν τα ίδια νούμερα και η μεθοδολογία είναι συγκεκριμένη…

    Δυστυχώς η κατάσταση έχει βγει εκτός ελέγχου, με τον καθηγητή να περνάει τους φοιτητές από δοκιμασίες λες και η φοίτηση τους πρόκειται για κάποιο διαγωνισμό επιβίωσης και ο πιο δυνατός επιβιώνει. Για αρχή οι φοιτητές πρέπει να παραδώσουν εργασίες οι οποίες αν δεν πάρουν καλό βαθμό – σύμφωνα με τα δικά του, πάντα, εξωπραγματικά δεδομένα – δεν μπορούν να δώσουν καν στην εξεταστική. Όσοι τα καταφέρουν θα πρέπει να δώσουν μια γραπτή εξέταση, τις περισσότερες φορές μέσα σε λίγα λεπτά. Για τους λίγους που θα τα καταφέρουν θα υπάρξει προφορική εξέταση οπού, μαντέψτε, και εκεί θα κοπούν σχεδόν όλοι!

    Το θέμα πήρε αρκετή έκταση στην προηγουμένη εξεταστική με αποτέλεσμα να συσταθεί επιτροπή για να εξετάσει κάποιους μαθητές, που περίμεναν να πάρουν το πτυχίο τους χρονιά εξαιτίας αυτού του μαθήματος!

    “Ο φόβος τον μαθητών όλα αυτά τα χρονιά είναι ο λόγος που κάνεις δεν μίλησε μέχρι τώρα. Φοβούνται μήπως στιγματιστούν και έτσι δεν καταφέρουν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Το ψυχολογικό τίμημα που πρέπει να πληρώσουν για να πραγματοποιήσουν τα όνειρα τους είναι μεγάλο. Δεν είναι λίγοι οι φοιτητές που εξαιτίας αυτής της κατάστασης χάνουν επαγγελματικές ευκαιρίες η αφήνουν τις σπουδές τους στην μέση”

    Δυστυχώς τίποτα δεν άλλαξε καθώς και σε αυτή την εξεταστική πολλά παιδιά δεν πρόλαβαν να παραδώσουν το γραπτό τους, καθώς τα 18 δευτερόλεπτα που έδινε για να ανεβάσουν το αρχείο στην εκπαιδευτική πλατφόρμα ήταν πρακτικά αδύνατο να συμβεί. Έπειτα σε ένα κλίμα χάους ο καθηγητής τους έκανε παζάρια και με μεγάλη δυσκολία τους έδωσε λίγα ακόμα λεπτά, τα οποία δεν ήταν αρκετά. Σε ένα ακόμα μάθημα αυτού του καθηγητή υπήρξε σύγχυση με τις βαθμολογίες, αφού οι φοιτητές δεν βαθμολογήθηκαν με άριστα το 10 που είχαν ενημερωθεί αλλά με άριστα το 7, το 8, το 9, το 10 και το 11. Στην συνέχεια ο καθηγητής ανέβασε στο επίσημο site των βαθμολογίων βαθμολογίες που δεν ήταν καν αντιπροσωπεύτηκες με αυτές των φοιτητών.

    Τέλος, προσπαθεί να μετατρέψει την προσπάθεια των φοιτητών για το πτυχίο σε αρένα, αφού όταν τα μαθήματα του δεν εντάσσονται στο πρόγραμμα σπουδών εξάμηνου εκείνος απαιτεί να παρακολουθούν οι φοιτητές τις επαναληπτικές διαλέξεις (αυτό συμβαίνει διότι το πρόγραμμα σπουδών αλλάζει από ΤΕΙ σε ΕΛΜΕΠΑ και τα μαθήματα μπαίνουν σε άλλο εξάμηνο από αυτό του ΤΕΙ, καθώς ο νέος κανονισμός του τμήματος λέει πως κάθε νέο εξάμηνο από την περίοδο του 2019 – 2020 θα διδάσκονται τα μαθήματα του προγράμματος σπουδών του ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Δηλαδή τα μαθήματα του ΤΕΙ θα εξετάζονται με τελική εξέταση χωρίς διδασκαλία μέσα στο τρέχον εξάμηνο). Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η χρονική περιόδου του Αυγούστου, του 2020, οπού οι σχολές ήταν κλειστές. Θεωρεί ως προϋπόθεση την παρακολούθηση των μαθημάτων και την υποβολή εργασιών και τεστ για την συμμετοχή τους στην εξεταστική τους αν δεν επιτύχουν ή δεν λάβουν μέρος σε αυτά. Ακόμη, μέσα στην τηλεσυνεργασία αθυροστομεί και είναι εριστικός. Επίσης, σε ένα ακόμα μάθημα επικρατεί κλίμα άγχους, καθώς οι φοιτητές δεν γνωρίζουν με ποιόν τρόπο θα γίνει και θα εξεταστεί το μάθημα.

    Ο φόβος τον μαθητών όλα αυτά τα χρονιά είναι ο λόγος που κάνεις δεν μίλησε μέχρι τώρα. Φοβούνται μήπως στιγματιστούν και έτσι δεν καταφέρουν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Το ψυχολογικό τίμημα που πρέπει να πληρώσουν για να πραγματοποιήσουν τα όνειρα τους είναι μεγάλο. Δεν είναι λίγοι οι φοιτητές που εξαιτίας αυτής της κατάστασης χάνουν επαγγελματικές ευκαιρίες η αφήνουν τις σπουδές τους στην μέση.

    Σας παρακαλούμε δημοσιεύστε την παραπάνω καταγγελία είναι ο μονός τρόπος να βρεθεί κάποια λύση για όλα αυτά που περνάνε εκατοντάδες φοιτητές στο τμήμα.

     

     

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ