More

    Instagram Hashtags: Πως μπορείς να βρεις τα πιο δημοφιλή Hashtags και να συνδεθείς με νέους Followers

    Χ.Κ.

    Πριν ξεκινήσουμε την ανάλυσης μας, να αναφέρουμε μια (θετική για εμάς) αλλαγή που έκανε το Instagram στο θέμα των αναρτήσεων, τώρα πια μπορείτε να κάνετε και προγραμματισμένες αναρτήσεις, κάτι που μπορούσατε να κάνετε μέχρι τώρα στο Facebook.

    Γράφει και Επιμελείται ο Χρήστος Κερπετζής*

    Μπορείτε δηλαδή να ετοιμάσετε τις αναρτήσεις σας, να τις χρονοπρογραμματίσετε και αυτές να ενεργοποιηθούν όταν και οπότε έχετε ορίσει εσεις.

    Επιστρέφουμε τώρα στο βασικό θέμα που έχει το άρθρο μας, το Instagram και τα hashtags.

    Η χρήση των σωστών hashtags μπορεί να σας βοηθήσει να επεκτείνετε την εμβέλεια των δημοσιεύσεών σας σε μεγαλύτερο κοινό, όπως και να ενισχύσετε την επωνυμία σας (εάν λειτουργείτε επαγγελματικό λογαριασμό). Ωστόσο, για να αποκτήσετε καθένα από αυτά τα ξεχωριστά οφέλη, πρέπει να έχετε συγκεκριμένες στρατηγικές.

    Αυτό είναι κάτι που συχνά μπερδεύει τις εταιρείες, καθώς μπορεί να είναι δύσκολο να παρατηρήσετε τις τάσεις και τα πρότυπα με την πρώτη ματιά. Οι στρατηγικές χρήσεις των Hashtags δεν είναι “ένα Hashtag να ταιριάζει με όλα”, πράγμα που μπορεί να προκαλέσει ακόμη μεγαλύτερη σύγχυση για τις επιχειρήσεις που προσπαθούν να το καταλάβουν τι τους ταιριάζει.

    Σήμερα, θα δούμε έναν τρόπο δημιουργίας μιας αποτελεσματικής στρατηγικής χρήσης hashtag για το λογαριασμό σας στο Instagram, συμπεριλαμβανομένης της έρευνας για hashtag, πώς να εφαρμόσετε και να αναπτύξετε στρατηγικές επιλογής hashtag ακόμη και συγκεκριμένα hashtags που πρέπει να προσθέσετε στον κατάλογό σας βάσει των στόχων της επιχείρησής σας.

    Πως λειτουργούν τα hashtags στο Instagram

    Τα Hashtags στο Instagram μπορούν να επισυναφθούν σε αναρτήσεις και να γίνουν φράσεις και θέματα που μπορείτε να κλικάρετε. Οποιαδήποτε λέξη ή φράση μπορεί να μετατραπεί σε ένα hashtag, αρκεί να έχει το # τοποθετημένο μπροστά του.

    Όταν οι χρήστες κάνουν κλικ σε ένα hashtag, μεταφέρονται στην αρχική πηγή, η οποία εμφανίζει όλο το δημόσιο περιεχόμενο που συνδέεται με αυτό. Οι χρήστες θα κάνουν κλικ ή θα αναζητούν ένα hashtag που τους ενδιαφέρει ως τρόπο εύρεσης περιεχομένου στο Instagram.

    Δεδομένου ότι τα hashtags χρησιμοποιούνται με πρόθεση να ανακαλύψουν οι χρήστες περιεχόμενο, τα σωστά hashtags μπορούν να σας βάλουν μπροστά στο κοινό-στόχος σας, ακόμη και αν δεν έχουν συνδεθεί με σας πριν. Αναγνωρίζοντας τη σημασία των hashtags στην πλατφόρμα, το Instagram έχει επεκτείνει τη λειτουργικότητα των hashtag. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να προσθέτουν hashtag με δυνατότητα κλικ στο προφίλ τους.

    Το Instagram Stories σας επιτρέπει να τοποθετήσετε hashtags στις ιστορίες σας. Όταν οι χρήστες κάνουν κλικ, θα μεταφερθούν στην τροφοδοσία του hashtag, ακριβώς όπως και αν είχαν κάνει κλικ σε μια ετικέτα στην ανάρτησή σας.

    Οι χρήστες μπορούν επίσης να ακολουθήσουν τα hashtags που τους ενδιαφέρουν, εξασφαλίζοντας ότι το περιεχόμενο από αυτά τα hashtags εμφανίζεται τακτικά στην ροή τους.

    Τα δημοφιλέστερα hashtags του Instagram ανά κατηγορία 

     

    Μπορεί να υπάρχουν πολλά που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν εργάζεστε με hashtags, οπότε ας κινηθούμε γύρω από ένα σταθερό σημείο εκκίνησης. Παρακάτω, θα βρείτε τα κορυφαία hashtags ταξινομημένα κατά κατηγορίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ξεκινήσετε τη διαδικασία της συμπλήρωσης της στρατηγικής σας.

    Τα καλύτερα, γενικού περιεχομένου, hashtags

    #photooftheday

    #instagood

    #nofilter

    #tbt

    #igers

    #picoftheday

    #love

    #nature

    #swag

    #lifeisgood

    #caseofthemondays

    #instapic

    #instadaily

    #selfie

    #instamood

    #bestoftheday

    Τα καλύτερα hashtags για να καλέσετε χρήστες ώστε να σας κάνουν like και follow

    #followme

    #likeforlike

    #like4like

    #follow4follow

    #followforfollow

    #f4f

    Σημείωση: Τίποτα και κανείς δεν μπορεί να σας υποσχεθεί και να σας δώσει εγγυήσεις σχετικά με την ποιότητα των ακολούθων που θα λάβετε, καθώς αυτά και άλλα σχετικά hashtags συνήθως βασίζονται σε νέους χρήστες του Instagram που ότι τους αρέσει, το ακολουθούν.

    Τα καλύτερα hashtags για τη μόδα

    #styleinspo

    #ootd

    #outfitoftheday

    #whatiwore

    #shoppingaddict

    #beautydoesnthavetobepain

    #currentlywearing

    #instastyle

    #lookgoodfeelgood

    Τα καλύτερα hashtags για τρόφιμα και ποτά

    Αποτέλεσμα εικόνας για Instagram Hashtags

    #instafood

    #omnomnom

    #foodporn

    #food

    #foodie

    #organic

    #healthyeats

    #goodeats

    #vegetarian

    #vegan

    #glutenfree

    #hungry

    #homemade

    #madefromscratch

    Τα καλύτερα ταξιδιωτικά hashtags

    #travel

    #staycation

    #vacation

    #sunsout

    #resortwear

    #tourist

    #travelbug

    #solotravel

    #honeymoon

    #traveltuesday

    #wanderlust

    #wanderlustwednesday

    #travelgram

    #sun

    Τα καλύτερα hashtags για την περιποίηση των ζώων

    #puppylove

    #mansbestfriend

    #womansbestfriend

    #catsofinstagram

    #dogsofinstagram

    #dogstagram

    #doglife

    #catlife

    #instapet

    Τα καλύτερα hashtags για τεχνολογία και gadgets

    #techie

    #latesttech

    #ilovemygadgets

    #gadgetsgalore

    #apple

    #android

    #applevsandroid

    #wearabletech

    #VR

    #mobile

    #makinglifeeasier

    #innovation

    Τα καλύτερα hashtags που έχουν σχέση με το γάμο

    #ido

    #tyingtheknot

    #shesaidyes

    #heasked

    #fallwedding

    #rusticwedding

    #summerwedding

    #weddingfavors

    #centerpieces

    #sayyestothedress

    #bohowedding

    #weddinghair

    #weddingstyle

    #loveislove

    Τα καλύτερα hashtags για τον αθλητισμό και την προπόνηση 

    #lookgoodfeelgood

    #feeltheburn

    #nopainnogain

    #workingonabetterme

    #cardio

    #fitfam

    #yogafordays

    #fitlife

    #trainhard

    #noexcuses

    Τα καλύτερα hashtags για διακοπές

    #stockingstuffers

    #christmasdecor

    #spookyhalloween

    #happyhalloween

    #thanksgivingtable

    #turkeyorham

    #valentineformyvalentine

    #happyfourth

    #newyearseve

    #newyearsresolution

    #holidaycrazy

    #holidayspirit

    #kwanza

    #hanukkahgift

    #underthetree

    Τα καλύτερα hashtags για διαγωνισμούς στο Instagram

    #instacontest

    #instagiveaway

    #giveaway

    #sweepstakes

    #contestalert

    #contestentry

    #winit

    #freebie

    #winitwednesday

    Χρησιμοποιώντας hashtag για να συνδεθείτε με το ακροατήριό σας 

     

    Η κατανόηση ποια hashtags θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε είναι ένα κρίσιμο μέρος της ανάπτυξης μιας ισχυρής στρατηγικής που μεγιστοποιεί την προσέγγισή σας και αυξάνει την εμπλοκή με τους χρήστες. Υπάρχουν διάφοροι τύποι hashtags που εξυπηρετούν έναν σκοπό και κάθε ισχυρή στρατηγική ενσωματώνει έναν συνδυασμό αυτών.

     

    Hashtag επωνυμίας

     

    Αυτά θα πρέπει να αναφέρονται στο βιογραφικό σας προφίλ και να είναι αποκλειστικά για το κατάστημά σας. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σας και μπορείτε να ενθαρρύνετε τους χρήστες να μοιράζονται περιεχόμενο που δημιουργείται χρησιμοποιώντας αυτά.

     

    Hashtags βάσει τοποθεσίας  

    Αυτό δεν ισχύει για όλους τους εμπόρους ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά εάν διαθέτετε προϊόντα που θα απευθύνονταν σε τοπικό κοινό, χρησιμοποιήστε το προς όφελός σας. Έχετε νεωτεριστικές κούπες που χαρακτηρίζουν διαφορετικές καταστάσεις; Έχετε ξεκινήσει τις εξαγωγές σας στην Αμερικανική αγορά; Χρησιμοποιήστε το #FloridaLife ή το #NewYorkDrinks για να συνδεθείτε με το σωστό κοινό.

    Διαφημιστικά hashtags 

    Αυτά τα hashtags δεν προορίζονται να αυξήσουν το κοινό σας, αλλά αποσκοπούν στην επέκταση της σχέσης που έχετε ήδη. Αυτές οι φράσεις συχνά δεν έχουν να κάνουν με το ίδιο το εμπορικό σήμα, αλλά έχουν πολλά να κάνουν με την κατάσταση στην συγκεκριμένη ανάρτηση. Οι ετικέτες, #shopping, #shopitlikeithot και #getitgirl είναι αμφότερες εστιασμένες στο αποτέλεσμα που ζητάμε και όχι στο brand μας.

    Hashtag γενικής χρήσης

    Τα hashtags που αφορούν τη μαζική προσέγγιση είναι γενικά hashtags που μπορούν να ισχύουν για σχεδόν οποιαδήποτε ανάρτηση. Χρησιμοποιούνται συχνά, πράγμα που σημαίνει ότι αναζητούνται συχνά. Μπορούν περιστασιακά να δώσουν στις αναρτήσεις σας σημαντική ώθηση, ώστε να προσεγγίσουν όσο το δυνατό μεγαλύτερο κοινό, τοποθετώντας τις αναρτήσεις σας μπροστά στο κοινό που έχετε στοχεύσει. Παραδείγματα αυτών είναι τα #instagood και #lovelife.

    Έγκαιρα hashtags

    Τα έγκαιρα hashtags μπορεί να σχετίζονται γενικός με διακοπές, την εποχή του χρόνου ή ακόμα και την ώρα της ημέρας. Οι χρήστες αγαπούν το έγκαιρο περιεχόμενο και είναι πιθανό να αναζητήσουν ειδικότερα τις διακοπές και το εποχιακό περιεχόμενο. Ένα κατάστημα οπτικών μπορεί να χρησιμοποιήσει το hashtag #sunsout για να θέσει το προϊόν, γυαλιά ηλίου, μπροστά σε ένα ενδιαφερόμενο κοινό.

    Προσαρμοσμένα hashtags

    Τα hashtags κινούνται ανάλογα με την εποχή όπως τα στυλ της ένδυσης. Μερικές φορές τα trendy hashtags είναι απλώς τα δημοφιλή hashtags που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι εκείνη την εποχή, τα οποία έχουν αυξηθεί σε δημοτικότητα για κάποιο λόγο. Σε πολλές περιπτώσεις όμως, θα έχουν να κάνουν με τα τρέχοντα γεγονότα.

     

    Ίσως η Apple ανακοίνωσε μια νέα έκδοση του iPhone, ή είναι η ημέρα των εκλογών κάπου σε κάποια χώρα. Αυτά τα hashtags δεν θα σας δώσουν αειθαλή αποτελέσματα, αλλά μπορούν να αποδώσουν σημαντικές αποδόσεις σε εύρος και ενδιαφέρον όταν χρησιμοποιούνται σωστά.

    Σχετική εικόνα

     

    Ορισμένοι χρήστες του Instagram κάνουν αναζητήσεις για συγκεκριμένα προϊόντα και έχουν εξειδικευμένα ενδιαφέροντα. Για παράδειγμα, τα άτομα που αγοράζουν συστήματα εικονικής πραγματικότητας, είναι πιθανό να ενδιαφέρονται για όλη την τελευταία τεχνολογία. Οι πελάτες που ενδιαφέρονται για υγιεινή διατροφή μπορούν να αναζητήσουν φράσεις όπως #organic ή #eatinggreen. Χρησιμοποιήστε εξειδικευμένα hashtags για να συνδεθείτε με ένα άκρως συναφές κοινό.

    Hashtag ειδικών περιπτώσεων

    Μερικές φορές τα hashtags μπορούν να λειτουργήσουν σαν φάρος που ειδοποιούν τους χρήστες για ειδικές περιπτώσεις που έχουν να κάνουν με το κατάστημά σας. Πρόκειται να φιλοξενήσετε έναν διαγωνισμό; Οι όροι Hashtag όπως #contestalert και #instagiveaway μπορούν να σας βοηθήσουν να βρείτε ένα ενδιαφερόμενο κοινό. Ομοίως, τα hashtag όπως το #flashsale και το #BOGO μπορούν να σας βοηθήσουν να βρείτε τους λεγόμενους κυνηγούς ευκαιριών και να δώσετε σήμα στους ακόλουθους που έχετε ότι ειδικές προσφορές υπάρχουν για αυτούς στο διαδίκτυο.

     

    Ποιους τύπους hashtags πρέπει να χρησιμοποιήσω; 

     

    Δεν επωφελούνται όλες οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου από κάθε τύπο hashtag.

    Ένας έμπορος με εθνική ή διεθνή εμβέλεια μπορεί να μην έχει λόγο να χρησιμοποιήσει παραδείγματος χάριν χάρτες βάσει τοποθεσίας και οι έμποροι B2B με αυστηρά επαγγελματική διαδικτυακή παρουσία, δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν πολλά από τα διασκεδαστικά hashtags. Εντάξει, δεν είναι κατι το οποίο θα σας δημιουργήσει πρόβλημα, υιοθετήστε εκείνα τα hashtags που θα λειτουργήσουν καλύτερα για το εμπορικό σήμα και το κοινό σας.

    Πόσα hashtags πρέπει να χρησιμοποιώ;

     

    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μέχρι και τριάντα hashtags σε μια ανάρτηση στο Instagram. Αυτό απαντά στο πόσα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, αλλά όχι πόσα πρέπει να χρησιμοποιήσετε, τα οποία μπορεί να είναι αρκετά διαφορετικά.

     

    Υπάρχουν πολλές έρευνες σχετικά με αυτό το θέμα και διάφορα ευρήματα. Μια διαδρομή που πρεπει σίγουρα να ακολουθήσετε  είναι ότι πρέπει χρησιμοποιείτε μερικά hashtags (κάποιες φορές, περισσότερα από ένα) σε κάθε ανάρτηση. Οι δημοσιεύσεις στο  Instagram με hashtags λαμβάνουν 70% περισσότερων κίνηση, σύμφωνα με μια μελέτη του Agorapulse.

     

    Γενικά, στο πόσα είναι τα hashtag που ΠΡΕΠΕΙ να χρησιμοποιήσετε, τα δεδομένα δεν μπορούν να δώσουν συγκεκριμένο αριθμό. Κάποια brands λένε ότι έχουν το καλύτερο αποτέλεσμα χρησιμοποιώντας μόνο δύο hashtags, ενώ άλλοι λένε ότι χρησιμοποιούν και τα τριάντα. Στην πραγματικότητα, το σημείο αναφοράς για τον αριθμό των hashtags για μια ανάρτηση είναι κάτι που μπορείτε να ανακαλύψετε μέσα από δοκιμές.

    Ευτυχώς, για όλους μας, υπάρχουν εργαλεία που μπορούν να βελτιώσουν τη διαδικασία.

    Πώς να διεξάγετε έρευνα για το hashtag στο Instagram 

    Η έρευνα για τα hashtag που θα χρησιμοποιήσουμε αποτελεί βασικό μέρος των αναρτήσεων στο Instagram. Η αναζήτηση, μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τα δημοφιλέστερα hashtags με τις υψηλότερες επιδόσεις, να σας δώσει νέες ιδέες για hashtags που δεν σκεφτήκατε μόνοι σας και να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τις τάσεις των hashtag.

    Υπάρχουν αρκετές διαφορετικές στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να διεξάγετε έρευνα για hashtag, αν θέλετε να αυξήσετε τη λίστα σας ή να βρείτε νέα θέματα τάσης.

    Κάντε μια βόλτα από το Twitter 

    Εάν θέλετε να αναζητήσετε τις τάσεις σε διάφορα θέματα που είναι σχετικά με την επικαιρότητα, το Twitter μπορεί να σας δώσει ένα πλεονέκτημα. Υπάρχει ένα συγκεκριμένο τμήμα όπου μπορείτε να δείτε τα πιο δημοφιλή hashtag που χρησιμοποιούν οι χρήστες του Twitter.

    Σημειώστε ότι η χρήση των hashtag στο Instagram και στο Twitter είναι διαφορετική και το Twitter επικεντρώνεται περισσότερο στις ειδήσεις. Έχετε αυτό κατά νου και χρησιμοποιήστε το για ερευνητικούς σκοπούς αντί να αντιγράψετε και να επικολλήσετε τα hashtags τυφλά στο Instagram.

    Ελέγξτε τον ανταγωνισμό σας 

    Ποτέ δεν είναι επίπονο να βλέπετε ποια είναι η στρατηγική μάρκετινγκ του ανταγωνισμού σας, και αυτό περιλαμβάνει τη στρατηγική των hashtag. Αναζητήστε τάσεις στις οποίες χρησιμοποιούνται τα hashtags και μπορείτε να βρείτε μερικές ιδέες για τις φράσεις που θέλετε να προσθέσετε στις αναρτήσεις σας.

    Πρέπει να είναι ορατά τα hashtags μου; 

    Κανείς δεν θέλει να διαβάσει μέσω τριάντα διαφορετικών hashtags, πολλές φορές, ακόμα και έξι hashtags είναι πολλά για μια ανάρτηση, μόνο για να φτάσει στο περιεχόμενο. Καθόλου ελκυστικά επίσης δεν είναι τα μεγάλα κομμάτια κειμένου που είναι δύσκολο να διαβαστούν.

    Εξαιτίας αυτού, πολλά brands επιλέγουν να κρύψουν το μεγαλύτερο μέρος των hashtag τους τοποθετώντας τα στρατηγικά κάτω από την ετικέτα “Δείτε περισσότερα”. Κάποιοι θα κάνουν ακόμη ένα βήμα, προσθέτοντας σημαντικούς επιπλέον χώρους ακόμη και έξω από το “Δείτε περισσότερα” για να απομακρύνουν αισθητά τα μεγάλα κομμάτια των hashtags από την υπόλοιπη περιγραφή. Άλλα brands θα προσθέσουν hashtags σε ένα ξεχωριστό σχόλιο για την ανάρτηση, αλλά αυτό μπορεί να προκαλέσει την απώλεια αποτελεσματικότητας των hashtag.

    Για τα περισσότερα brands, η καλύτερη επιλογή είναι απλά να βεβαιωθούν ότι τα hashtag που θα χρησιμοποιηθούν, να χωρίζονται από τουλάχιστον μια γραμμή από τη λεζάντα και ότι κρύβονται κάτω από την ετικέτα “Δείτε περισσότερα”. Αυτό διατηρεί το ενδιαφέρον και βοηθά να εστιάσει ο κόσμος στη λεζάντα σας, αυξάνοντας την πιθανότητα ότι θα διαβαστεί. Φαίνεται επίσης καθαρότερη η ανάρτηση με την πρώτη ματιά.

    Η εξαίρεση είναι εάν χρησιμοποιείτε ένα ή δύο hashtags για σκοπούς επωνυμίας ή ψυχαγωγίας. Στην περίπτωση αυτή, αφήστε τα πάνω από το “Δείτε περισσότερα” αν είναι απαραίτητο και βεβαιωθείτε ότι είναι καταχωρημένα πρώτα ή γραμμένα σε μια γραμμή στη λεζάντα σας. Με αυτόν τον τρόπο οι χρήστες είναι πιο πιθανό να τα διαβάσουν.

    Αν και μπορεί να δείτε ότι συμβαίνει αυτό, δεν υπάρχει κανένας λόγος να χρησιμοποιείτε περισσότερες από μία γραμμές διαχωρισμού για τα hashtags. Αν οι χρήστες κάνουν κλικ στο “Δείτε περισσότερα”, δεν θέλετε να πρέπει να μετακινηθούν πάρα πολύ για να δουν ολόκληρη την ανάρτησή σας μαζί με τα τυχόν σχόλια, επειδή υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να μην συνεχίσουν προς τα κάτω και να μην αφήνουν το σχόλιό τους.

     

    Απαγορευμένα hashtags: Η σκοτεινή πλευρά του Instagram

    Γνωρίζατε ότι υπάρχουν πράγματα όπως απαγορευμένα hashtags στο Instagram; Δεν είναι κάν υβρειστικές λέξεις αλλά παρόλ’ αυτά είναι στην στην μαύρη λίστα του Instagram.

    Το Instagram συνήθως “απαγορεύει” τα hashtag που ανιχνεύει ότι χρησιμοποιούνται συχνά με κάποιο είδος παράνομου περιεχομένου. Ορισμένα από αυτά δεν προκαλούν έκπληξη, όπως το #nasty, όμως άλλα όπως το #fitnessgirls και το #tgif θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για άκρως αθώους λόγους, το Instagram όμως δεν θα δημοσιεύσει νέο περιεχόμενο εάν έχετε βάλει έστω και ένα απαγορευμένο hashtag, όπως τα παραπάνω, που δεν δείχνουν κάτι παράνομο.

    Οι ετικέτες Hashtags μπορούν να απαγορευτούν μόνιμα ή προσωρινά και όταν τις χρησιμοποιείτε, οι αναρτήσεις σας θα μπαίνουν στην λίστα με τις απαγορευμένες. Αυτό σημαίνει ότι ενδέχεται να μην εμφανίζονται στις ροές των ακόλουθών σας, όπως επίσης ενδέχεται να μην εμφανίζονται όταν οι χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση για άλλα hashtags που έχουν επισυναφθεί στην ανάρτηση. Γενικά, χρησιμοποιώντας ένα μόνο απαγορευμένο hashtag μπορεί να ακυρώσει όση δουλειά κάνατε για αυτή την ανάρτηση.

    Όταν φτιάχνετε την λίστα με τα hashtags που θέλετε να χρησιμοποιήσετε στις αναρτήσεις σας, καλά θα είναι να πάρετε τη γνώμη από κάποιον γνώστη του χώρου για να αποφύγετε οποιαδήποτε απαγορευμένη λέξη που θα σας ακυρώσει όλη τη δουλειά που έχετε κάνει.

    Μέτρηση απόδοσης της  στρατηγικής του hashtag.

    Όλες οι προσπάθειες μάρκετινγκ θα πρέπει να μετρηθούν όποτε είναι δυνατόν και αυτό ισχύει και για τις στρατηγικές των hashtag. Τα hashtags μπορεί να είναι πολύ πιο δύσκολο να τα εκτιμήσετε μόνοι σας, ειδικά αφού έχετε ομάδες από αυτά σε κάθε ανάρτηση. Αυτό μπορεί να κάνει δύσκολο να γνωρίζουμε ποιά “εργάζονται” και ποιά δεν “τραβούν” καθόλου. Ευτυχώς, υπάρχουν διάφοροι τρόποι μέτρησης του αντίκτυπου της στρατηγικής σας.

    Βρείτε τα καλύτερα hashtags για το εμπορικό σήμα σας.

    Τα hashtags αποτελούν ουσιαστικό μέρος του μάρκετινγκ στο Instagram. Εάν δεν διαθέτετε μια στρατηγική, το μάρκετινγκ ενδέχεται να μην αποδώσει τα μέγιστα των προσδοκιών σας στην πλατφόρμα. Χρησιμοποιήστε τις πληροφορίες που σας δίνουμε, ρωτήστε ειδικούς στο χώρο, έτσι ώστε να δημιουργήσετε τη δική σας λίστα με hashtags υψηλής απόδοσης που θα επεκτείνουν την προσέγγισή σας, θα διατηρήσουν το κοινό σας και να θυμάστε να παίρνετε συμβουλές από ειδικούς για να αλλάζεται τα hashtags που χρησιμοποιείται βάσει των αναλύσεων και των μετρήσεων για καλύτερα αποτελέσματα.

    *(ο Χρήστος Κερπετζής είναι Social Media Specialist και εξειδικευμένος Blockchain Technologist του Nicosia Univercity)

    Το παραπάνω άρθρο δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά το 2019

    Δείτε ΕΔΩ περισσότερα από το Kriti360.gr 

    googlenews Kriti360

    Ακολουθήστε το kriti360.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ