Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, όλες οι επιχειρήσεις καλούνται να αξιοποιήσουν νέους τρόπους προώθησης μέσα από το διαδίκτυο και άλλα κανάλια επικοινωνίας που παλαιότερα δεν υπήρχαν.

Όλοι θυμάστε, όμως, την παλιά διαφήμιση μέσω τηλεόρασης, ραδιοφώνου ή με τα πολύχρωμα φυλλάδια που έφταναν στα σπίτια και στα γραμματοκιβώτιά σας, προβάλλοντας νέες υπηρεσίες, προϊόντα και προσφορές.

Η επαφή με το χαρτί ήταν τότε καθημερινή. Δεν υπήρχαν κινητά ή tablets και η αίσθηση της γυαλιστερής σελίδας με το τυπωμένο μελάνι ήταν κάτι ξεχωριστό και ευχάριστο. Σήμερα, το διαδίκτυο εξυπηρετεί καλύτερα τον κόσμο της διαφήμισης, στοχεύοντας συγκεκριμένο κοινό και προσφέροντας δεδομένα που παλαιότερα δεν είχατε, όπως δείκτες αφοσίωσης πελατών και αποτελεσματικότητας καμπάνιας.

Επιπλέον, μια ψηφιακή καμπάνια μπορεί να αλλάξει ή να διακοπεί άμεσα, κάτι που δεν γινόταν με την έντυπη διαφήμιση.

Η εκτύπωση ενός διαφημιστικού φυλλαδίου στο παρελθόν ήταν σχεδόν «ιεροτελεστία». Ο γραφίστας σχεδίαζε τις σελίδες, τις έστελνε στον τυπογράφο και εκείνος προχωρούσε στην παραγωγή. Ήταν μια ολόκληρη βιομηχανία που ζούσε από το έντυπο υλικό. Σήμερα, όλα γίνονται ψηφιακά και το promotion https://letterbox.gr/services/promotion/ πραγματοποιείται εύκολα με λίγα κλικ, ακόμα και από το σπίτι σας, χωρίς να χρειάζεστε επαγγελματίες του χώρου.

Παρόλα αυτά, υπάρχουν ακόμα επιχειρήσεις που επιλέγουν την παραδοσιακή διαφήμιση με Letterbox διανομή, φυλλάδια, καταλόγους και κουπόνια. Με αυτόν τον τρόπο προσεγγίζουν περιοχές-στόχους, φτάνοντας απευθείας στον καταναλωτή.

Η προσέγγιση αυτή έχει έναν πιο προσωπικό χαρακτήρα που δεν αντικαθίσταται εύκολα από την ψηφιακή επικοινωνία. Το φυλλάδιο παραμένει στο σπίτι και μπορεί να το ξεφυλλίσετε όποτε θέλετε, ακόμη κι αν τελικά το χρησιμοποιήσετε για άλλους σκοπούς.

Σήμερα, τα σύγχρονα φυλλάδια μπορούν να συνδυάζουν τεχνολογία και παραδοσιακή μορφή. Με την ενσωμάτωση QR codes, links ή κουπονιών, δίνεται η δυνατότητα στον πελάτη να επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας, να μάθει περισσότερες πληροφορίες και να αποκτήσει εύκολα ένα προϊόν ή μία υπηρεσία. Επιπλέον, μπορείτε να στοχεύσετε συγκεκριμένες γειτονιές ή περιοχές, μοιράζοντας έντυπα από πόρτα σε πόρτα.

Η σωστή παρουσίαση απαιτεί εμπειρία: οι φωτογραφίες, οι λεζάντες και τα χρώματα πρέπει να είναι προσεκτικά επιλεγμένα, ώστε να τραβούν το ενδιαφέρον του καταναλωτή. Ένα καλαίσθητο φυλλάδιο μπορεί να δημιουργήσει θετική εικόνα για την επιχείρησή σας και να αυξήσει τις πιθανότητες αγοράς.

Πολλές επιχειρήσεις εξακολουθούν να βρίσκουν την έντυπη διαφήμιση εύκολη, οικονομική και αποτελεσματική. Το αποτέλεσμα φαίνεται τόσο από την προσέλευση του κοινού όσο και από την αύξηση των πωλήσεων.