More

    Blue Horizon | Αλλάζει εμφάνιση δύο μήνες μετά τη δολοφονία του Αντώνη – Με άλλα χρώματα ή σινιάλα, δεν ξεπλένεις το αίμα…

    Τον περασμένο Σεπτέμβριο, ολόκληρη η Ελλάδα συγκλονίζονταν από τη δολοφονία του άτυχου Αντώνη, στο λιμάνι του Πειραιά, στον καταπέλτη του Blue Horizon.

    Τα γεγονότα που ακολούθησαν είναι λίγο ή πολύ γνωστά. Ο  θάνατος του παντέρμου του κοπελιού από την Σητεία μας ταρακούνησε ως κοινωνία,  αλλά προσωπικά, δεν έχω πειστεί ακόμη και σήμερα, πως τα όποια κακώς κείμενα της ελληνικής ακτοπλοϊας – αναδείχθηκαν από τη δολοφονία του – διορθώθηκαν ή έστω ξεκίνησε μια προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση.

    Διευκρινίζω πως δηλώνω υποστηρικτής της ελληνικής ναυτοσύνης και σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να την τσουβαλιάσω, με αφορμή το συγκεκριμένο περιστατικό. Υπάρχουν τομείς όμως που ΑΠΑΙΤΟΥΝ αλλαγές.

    Και οι αλλαγές αυτές, δεν μπορεί να περιορίζονται στα σινιάλα, στα χρώματα ή τα φουγάρα και στο όνομα ενός βαποριού.

    Αυτή την περίοδο κάτι τέτοιο περίπου ζούμε, από το λίφτινγκ που επιχειρείται στο εν λόγω πλοίο της Blue Star – και στο Blue Galaxy –  τα οποία ντύνονται στα χρώματα της ΑΝΕΚ – μετά το πράσινο της εταιρικής συγχώνσευσης – για να ριχτούν “ανανεωμένα” στις γραμμές της Κρήτης.

    Είχε προηγηθεί μια αντίστοιχη κίνηση από την πλευρά της Attica Group αλλά κι ένας προφητικός “τίτλος” που είχαμε χρησιμοποιήσει εκείνη την περίοδο στο kriti360, αναφορικά με την προσωρινή μετακόμιση τότε του Έλυρος στη γραμμή Ηράκλειο – Πειραιάς, με αφορμή την ένταση που είχε προκαλέσει η παρουσία του Blue Horizon, αμέσως μετά τη δολοφονία του άτυχου Αντώνη.

    Με αφορμή την αλλαγή αυτή, γράφαμε τότε στο σχετικό μας άρθρο:  “Στέλνουν” το Έλυρος στην θέση του Blue Horizon – Με άλλα σινιάλα δεν “ξεπλένεις” το αίμα…

    Ας ελπίσουμε οι αλλαγές που δρομολογούνται αυτή την περίοδο στην πανίσχυρη πλέον Attica Group, πως δεν θα περιοριστούν στην εταιρική απορρόφηση της ΑΝΕΚ ή στο βάψιμο των δυο πλοίων της που θα εκτελούν στις γραμμές της Κρήτης τα δρομολογία τους.

    Χωρίς και πάλι καμία απολύτως διάθεση ισοπέδωσης, υπάρχουν κάποιες συμπεριφορές, οι οποίες ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να εκλείψουν μια για πάντα από τα Ελληνικά βαπόρια, όπως κι αν ονομάζονται, σε οποιαδήποτε εταιρία ή εφοπλιστή κι αν ανήκουν.

    Η Ελληνική ναυτιλία εκτός από κυρίαρχη στον Παγκόσμιο χάρτη, αποτελεί και την εθνική μας πρεπιά, είναι ο κλάδος που εξακολουθεί να μας κάνει υπερήφανους.

    Ας τον κρατήσουμε ψηλά…

                                                Φιλικά και Πάντα Καλοπροαίρετα

                                                       Ο “Κύριος Έπαρχος” 

     

    Φωτογραφία από το ellinikiaktoploia.net

    Δείτε ΕΔΩ περισσότερα από το Kriti360.gr 

    googlenews Kriti360

    Ακολουθήστε το kriti360.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ