Διακόπηκαν από σήμερα Τρίτη 13/08/2024, τα καθημερινά δρομολόγια του πλοίου SUPERRUNNER JET ΙΙ, στη γραμμή Χανιά, Μήλος, Πειραιάς.
Όπως είχε ενημερώσει η πλοικτήτρια εταιρία Seajet από τις 13/8/2024 έως και τις 25/9/2024, το πλοίο ΔΕΝ θα εκτελεί το δρομολόγιο του στη συγκεκριμένη γραμμή κάθε Τρίτη και Σάββατο.
Σήμερα Τρίτη, όπως βλέπετε και στο σχετικό φωτογραφικό υλικό, το πλοίο παρέμεινε δεμένο στο λιμάνι της Σούδας.
Από τις 20/08/2024 δε, περιμένει τους επιβάτες μια ακόμη μεγαλύτερη έκπληξη, καθώς η Seajet επί της ουσίας διακόπτει οριστικά το δρομολόγιο της από τα Χανιά για Μήλο καθώς αλλάζει λιμάνι αφετηρίας και από την Σούδα, μεταφέρεται στο Ρέθυμνο.
Βάσει της σχετικής ανακοίνωσης, από 20/08/2024 και μέχρι τις 07/09/2024 οι επιβάτες των Χανίων, θα κατευθύνονται οδικώς με λεωφορείο στο Ρέθυμνο. Εκεί στις 08:00 το πρωί, θα επιβιβάζονται στο πλοίο Elite Jet και θα ταξιδεύουν μέχρι τη Σαντορίνη. Εκεί θα αποβιβάζονται και στις 14:00 θ’ αναχωρούν με το SUPERRUNNER JET ΙΙ για Μήλο.
Τις υπόλοιπες ημέρες της εβδομάδας, πέραν δηλαδή από την Τρίτη και το Σάββατο, η εταιρεία θα εξακολουθήσει – όπως δείχνει το σύστημα κρατήσεων της – να πραγματοποιεί το δρομολόγιο Χανιά – Πειραιάς με το SUPERRUNNER JET ΙΙ.
Διακόπτονται τα δρομολόγια, μόνο Τρίτη και Πέμπτη.Κάθε Τρίτη και Σάββατο οι επιβάτες που είχαν κλείσει εισιτήρια έχουν ενημερωθεί και ταξιδεύουν με τις παρακάτω δικές τους επιλογές:Α) Ταξιδεύουν την ίδια ημερομηνία με πλοίο της ΑΝΕΚ (τους επιστρέφονται τα χρήματα της διαφορά του εισιτηρίου, και η SEAJETS αναλαμβάνει όλες τις διαδικασίες για την αλλαγή των εισιτηρίων)Β) Ταξιδεύουν σε άλλη ημερομηνία, μία μέρα πριν ή μετά.Γ) Μόνο για τους επιβάτες της Μήλου, τους δίδεται η δυνατότητα να ταξιδέψουν την ίδια ημερομηνία με πλοίο της Seajets με αλλαγή λιμανιού (οι επιβάτες των Χανίων, θα κατευθύνονται οδικώς με λεωφορείο στο Ρέθυμνο. Εκεί στις 08:00 το πρωί, θα επιβιβάζονται στο πλοίο Elite Jet και θα ταξιδεύουν μέχρι τη Σαντορίνη. Θα αποβιβάζονται και στις 14:00 θ’ αναχωρούν με το SUPERRUNNER JET ΙΙ για Μήλο)Επίσης,Δ) Δύναται να γίνει πλήρης επιστροφή χρημάτων της αξίας των εισιτηρίων.
Επί της ουσίας, όνειρο ήταν και πάει το επιπλέον πλοίο σε καθημερινή βάση, στη γραμμή των Χανίων. Λίγο τα ακριβά ναύλα συνολικά στην ακτοπλοία κάτι η περιορισμένη ζήτηση του φετινού καλοκαιριού, οδήγησαν όπως όλα δείχνουν το όλο εγχείρημα στα “βράχια”, παρά το γεγονός ότι η εταιρία ήθελε, ή έδειχνε πως ήθελε να επενδύσει στη συγκεκριμένη γραμμή.
Η στήλη από νωρίς είχε ψυχανεμιστεί τις εξελίξεις που ακολούθησαν από νωρίς, ωστόσο τότε οι άνθρωποι της εταιρίας, επιχείρησαν να μας πείσουν για το αντίθετο…
Φιλικά και Πάντα Καλοπροαίρετα
Ο Κύριος Έπαρχος