More

    Φραγκάκης: Στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ με τη Mastercard για την προώθηση του ελληνικού Τουρισμού

    Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και η Mastercard ανακοινώνουν την έναρξη της συνεργασίας τους, μέσα από κοινή καμπάνια επικοινωνίας, με στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως τον απόλυτο ταξιδιωτικό προορισμό.

    Η καμπάνια  έχει διάρκεια 4 μήνες (από τις 31 Ιανουαρίου έως και τις 31 Μαΐου), ενώ στόχος της είναι η προβολή της Ελλάδας στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

    Βασικός στόχος της συνεργασίας αποτελεί η ενίσχυση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, μέσα από την προώθηση και την ανάδειξη της ομορφιάς, αλλά και της πλειάδας ξεχωριστών επιλογών και εμπειριών που προσφέρει η χώρα. Η Mastercard, διαθέτει ένα ευρύτατο δίκτυο πληρωμών και αξιοποιώντας την σημαντική της εμπειρία στην επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων, έχει αναπτύξει για τον τομέα του τουρισμού λύσεις που βελτιστοποιούν την τουριστική δραστηριότητα χωρίς να επιβαρύνουν τις τοπικές κοινωνίες.

    Κεντρικό ρόλο στην κοινή καμπάνια θα έχει η ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα που δημιουργήθηκε  ( https://visitgreekdestinations.com/ ) μέσα από την οποία οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προτάσεις προορισμών σε όλη την Ελλάδα, για όλη τη διάρκεια του χρόνου. Παράλληλα, πιστή στη δέσμευσή της να προσφέρει εμπειρίες ανεκτίμητης αξίες, η Mastercard δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους καρτών της, να απολαύσουν αποκλειστικά προνόμια και προσφορές που έχει σχεδιάσει για το κοινό στόχο, προκειμένου να μεγιστοποιήσει τα αποτελέσματα αυτής της καμπάνιας.

    Η επικοινωνία της ενέργειας θα γίνει χρησιμοποιώντας ψηφιακά μέσα (digital media) μέσω επιλεγμένων καναλιών όπως Programmatic display, Google search, native ads και κοινωνικά δίκτυα και θα αξιοποιηθούν ιδιόκτητες πλατφόρμες δεδομένων και προσφορών, ειδικά σχεδιασμένων για το κοινό στόχο.

    Ο Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού δήλωσε σχετικά: «Για πρώτη φορά ο ΕΟΤ ενώνει τις δυνάμεις του με την Mastercard, ένα από τα σημαντικότερα brands παγκοσμίως. Είναι μία στρατηγική συνεργασία, που ισχυροποιεί την θέση του τουριστικού μας προϊόντος στις διεθνείς αγορές. Φέτος, για πρώτη φορά, ξεκινάμε νωρίς την διεθνή καμπάνια προβολής της χώρας μας αλλά εκτός από τον κατάλληλο χρόνο, δίνουμε και μεγάλη σημασία στις συνεργασίες μας με ισχυρούς “παίκτες” της παγκόσμιας αγοράς, όπως ακριβώς αξίζει στην χώρα μας και στο τουριστικό της προϊόν»

    Η Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, συμπλήρωσε: «Η Ελλάδα αποτελεί κορυφαίο τουριστικό προορισμό παγκοσμίως και έναν τόπο γεμάτο από ομορφιές, χρώματα και εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι, που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού και γινόμαστε αρωγός στην ενίσχυση της προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό. Μέσα από την κοινή μας αυτή προσπάθεια, στηρίζουμε έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας μας».

    Πηγή: money-tourism.gr

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Εχασαν στο νήμα την πρόκριση οι νεανίδες του ΝΟΧ – Πέρασε ο ΝΟΡ

    Στο νήμα κρίθηκε η δεύτερη θέση που οδηγεί στην τελική φάση του πανελλήνιου πρωταθλήματος πόλο νεανίδων.Ο Ναυτικός Ομιλος Χανίων έχασε στις λεπτομέρειες την πρόκριση...

    Σοβαρή υπόθεση παιδικής πορνογραφίας στην Κρήτη, αποκάλυψε η ΕΛ.ΑΣ. – Συνελήφθη προπονητής

    Οι αρχές προχώρησαν στη σύλληψη ενός προπονητήΜια σοβαρή υπόθεση παιδικής πορνογραφίας στην Κρήτη χειρίζονται τις τελευταίες ώρες οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. Σύμφωνα με πληροφορίες...

    Κλήρωση Τζόκερ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί της αποψινής κλήρωσης για τα 800.000 ευρώ

    Πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής (5/7) η υπ’ αριθμόν 2.150 κλήρωση του Τζόκερ για τα 800.000 ευρώ, μετά το τζακ ποτ της κλήρωσης της περασμένης...

    Αεροπορική επίθεση κατά τουρκικών στρατιωτικών στόχων στη Λιβύη – Επτά Τούρκοι αξιωματικοί νεκροί (video)

    Μαχητικά αγνώστου ταυτότητας χτύπησαν τη βάση Αλ Βατίγια στη Λιβύη, όπου βρίσκονται δυνάμεις του τουρκικού στρατού, μεταδίδει το διεθνές πρακτορείο Reuters και τα τουρκικά...