Η σύγχρονη και αποτελεσματική λύση για τα τροχαία ατυχήματα από τη SAVELIFE της LIFEGUARD HELLAS.
Τα Χανιά και όλη η Κρήτη είναι συγκλονισμένη από τον άδικο χαμό των τριών παιδιών
στο τροχαίο.
Θα μπορούσαν να ζουν αυτά τα παιδιά αν γινόντουσαν οι παρεμβάσεις που έχουμε
προτείνει.Τουλαχιστον μπορούν να μην χαθούν επόμενα αν αποφασίσει η πολιτεία να
κινηθεί άμεσα, κάτι που δεν έγινε σε προηγούμενες τραγωδίες και γι αυτο οι δρόμοι
στην Κρήτη εξακολουθούν να εναι ιδιαίτερα επικίνδυνοι. οι οδηγοί απροστάτευτοι και
τα δυστυχήματα αμείωτα.
– Καταφέραμε με αγώνα και βάλαμε ναυαγοσώστες να μην πεθαίνει ο κόσμος στις
θάλασσες και τελικά πεθαίνει στη στεριά.Ο Δήμος Χανίων σε μία ευθεία περίπου 10
χλμ έχει 30 ναυαγοσώστες να επιτηρούν τους λουόμενους. (Και φυσικά πολύ καλά το
κάνει). Αν είχαμε 30 επιτηρητές στην εθνική οδό,στο ΒΟΑΚ θα είχαμε όλα αυτά τα
τροχαια;Όχι βέβαια.Δεν είναι οξύμωρο;
-Στο εξωτερικό ΔΕΝ μπορείς να τρέξεις πάνω απο το όριο, να οδηγήσεις
μεθυσμένος,με κινητο στο χέρι κλπ Το κρατος δεν περιμένει να οδηγούν όλοι τέλεια,
αλλά προλαμβάνει το ανθρώπινο Υπάρχει έλεγχος παντού,θα σε πιάσουν σε λίγα
λεπτά
-Έχουν συχνά κ συνεχή μπλόκα,κάμερες,αλκοτέστ παντου τα
Παρασκευοσαββατοκύριακα,πρόστιμα και τιμωρίες αποτελεσματικές και ουσίας(Στην
Αυστραλία αν σε πιάσουν δύο φορές για υπερβολική ταχύτητα σου καταστρέφουν
επιτόπου το αυτοκίνητο. φωτο),ενημέρωση με έντυπο υλικό στις εξόδους των εθνικών
οδών και στις πόλεις,έντονη σήμανση κλπ κλπ
Α)Το ότι υπάρχουν οι αυστηροί,συνεχείς έλεγχοι δείχνει οτι αυτά τα προβλήματα
συμβαίνουν σε όλες τις χώρες.
Β) Η πολιτεία ομως είναι αυτη που δεν τους το επιτρέπει.
ΔΕΝ κάνει ευχολόγια η πολιτεία ότι κάποια στιγμή όλοι θα οδηγουν τέλεια και
αλάνθαστα.Ειναι εκει και προλαμβάνει!
-Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ
1)Τοποθέτηση διαχωριστικής μπάρας σε κάθε σημείο με διπλή διαχωριστική γραμμή.
Καθώς σε δρόμο με μια λωρίδα ανα ρεύμα κυκλοφορίας δεν επιτρέπεται η
διαχωριστική μπάρα, θα πρέπει να γίνει επείγουσα σχετική νομοθετική ρύθμιση.(Σε
κάθε νόμο και κανόνα υπάρχουν εξαιρέσεις)
2) Τοποθέτηση διαχωριστικής μπάρας στα επικίνδυνα σημεία όπως αυτό με το
τελευταίο δυστύχημα. ανεξάρτητα αν υπάρχει διπλή διαγράμμιση η μόνη
διακεκομμένη γραμμή. Και σε αυτό επίσης θα πρέπει να γίνει επείγουσα νομοθετική
ρύθμιση.
3)Τοοθετηση φωτισμού. Μεγάλα κομμάτια της εθνικής δε φωτίζονται , είναι
κατασκότεινα, ιδιαίτερα επικίνδυνα και ευθύνονται για πολλά δυστυχήματα.
4)Έντονοτερη ανακλαστικη διαγραμμηση.(φωτο).
5)Δημιουργία φορέα που θα εποπτεύει ασταμάτητα τον ΒΟΑΚ με ρανταρ ελέγχου
ταχύτητας και αλκοτέστ σε συνεργασία με την τροχαία. (Οι ναυαγοσώστες που
λέγαμε).
-Επίσης ο φορέας αυτος θα ενημερώνει τους οδηγούς:
α) Με φυλλάδια στις εισόδους-εξόδους του ΒΟΑΚ.
β)Στα φανάρια στις πόλεις,σε εκδηλώσεις με βίντεο,ομιλίες ,θα δημιουργήσει
ενημερωτικό και συμβουλευτικό υλικό για κάθε τοπικά ΜΜΕ οπως
site,κανάλια,εφημερίδες.
γ)Θα κανει αλκοτέστ κάθε ΠΣΚ σε καίρια σημεία και κόμβους της πόλης.
Πειραματικά θα ξεκινήσει στο νόμο Χανίων και ο φορέας αυτος θα μπορεί να είναι η
ίδια η διασωστική μας ομαδα Lifeguard Hellas Rescue Team σε συνεργασία με την
τροχαία.
-Ο φορέας είναι δύσκολο αν όχι αδύνατο να είναι κρατικός για λόγους αμεσότητας και
ευελιξίας
-Οι ενέργειας αυτες θα πρέπει να εφαρμοσθούν συνολικά για να έχουν πραγματικό
αποτέλεσμα καθ όχι αποσπασματικά.
-ΕΦ όσον κριθούν επιτυχείς θα υιοθετηθούν ως συνολικό σχέδιο απο κάθε δήμο.
Σημειωση: Είναι μόλις πέντε χρόνια απο το δυστύχημα στην Αγία Πελαγια που επίσης
συγκλόνισε. Και τότε είχε γίνει μία πρόσκαιρη κινητοποίηση υπουργών, περιφέρειας,
αστυνομικής διοίκησης και άλλων φορέων αλλά δυστυχώς δεν έγινε τίποτα.Η
πρόταση αυτη είναι μοναδική λύση αν πραγματικά υπάρχει θέληση και βούληση να
μειωθούν οι τραγωδίες.
Το βίντεο με την περιγραφή του προβλήματος,τις διεθνείς πρακτικές και τις
προτάσεις