More

    Πανελλήνιες: Σενάρια για μείωση της εξεταστέας ύλης

    Οι οριστικές αποφάσεις για το άνοιγμα των σχολείων αναμένονται την ερχόμενη εβδομάδα, όπως έχει ανακοινώσει η κυβέρνηση. “Θα ανοίξουμε τα σχολεία όποτε μας το επιτρέψουν οι ειδικοί και οι επιστήμονες, οι οποίοι παρακολουθούν την πορεία της επιδημίας.

    Και θα μας επιτρέψουν να ανοίξουμε τα σχολεία όποτε αισθάνονται ότι θα είμαστε ασφαλείς να το κάνουμε”, είπε ο πρωθυπουργός σε μαθητές σε τηλεδιάσκεψη που είχε μαζί τους και η υπουργός Παιδείας, στο ίδιο μήκος ανέφερε σήμερα ότι αναμένεται η εισήγηση των ειδικών.

    Άνοιγμα σχολείων σε δύο ταχύτητες ανά περιοχή;

    Τις τελευταίες ώρες πληθαίνουν οι απόψεις ότι η άρση του lockdown μπορεί να μην γίνει ενιαία σε όλη τη χώρα ως προς τις ημερομηνίες και τα μέτρα.

    Το διαφορετικό επιδημιολογικό φορτίο ανά περιοχή, ίσως οδηγήσει σε αυτή τη λύση.

    Ως προς τα σχολεία είναι πιθανό να ακολουθήσουν αυτή τη λογική, αν προκριθεί ως λύση. Δηλαδή -όπως έγινε στην αρχή του πρώτου lockdown- σε πόλεις με υψηλό φορτίο τα σχολεία και μείνουν κλειστά και να συνεχιστεί η τηλεκπαίδευση και σε άλλες περιοχές με πιο βελτιωμένη εικόνα τα σχολεία και ανοίξουν.

    Πάντως, οι αποφάσεις βρίσκονται προ των πυλών, καθώς την επόμενη εβδομάδα η Επιτροπή των Ειδικών θα δώσει το πράσινο φως για το τι μέλλει γενέσθαι.

    Περικοπή ύλης από 20% – 30% για τις Πανελλαδικές – Αναπροσαρμογές σε Γυμνάσια και Λύκεια

    Την ίδια ώρα σπριντ για την κάλυψη της εξεταστέας ύλης για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις κάνουν οι μαθητές της Γ’ Λυκείου, όσο η ημερομηνία για το άνοιγμα των σχολείων δεν έχει ακόμη κλειδώσει.

    Η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, δήλωσε σε συνέντευξή της στον ρ/σ ΘΕΜΑ 104,6 ότι το πιθανότερο ενδεχόμενο είναι τα σχολεία να ανοίξουν πριν από τις γιορτές, με τα Δημοτικά να προηγούνται.

    Ήδη, πάντως, σύμφωνα με το thetoc.gr το υπουργείο Παιδείας προετοιμάζεται να εφαρμοστεί ένα μοντέλο Άνοιξης, δηλαδή να προχωρήσει -όπως έγινε και μετά το πρώτο lockdown- σε μείωση της εξεταστέας ύλης για τους μαθητές που θα διαγωνιστούν στις Πανελλαδικές εξετάσεις.

    Ταυτόχρονα μελετά και την αναπροσαρμογή της διδακτέας ύλης για τους μαθητές των Γυμνασίων και των δύο πρώτων τάξεων των Λυκείων.

    Η περικοπή της ύλης είναι πιθανό να κυμανθεί στα επίπεδα της προηγούμενης χρονιάς. Δηλαδή να γίνει σε ποσοστό της τάξεως του 20% έως 30% ανά μάθημα.

    Εκτός από την ανάγκη να συγχρονιστεί η ύλη με την πραγματική εκπαιδευτική διαδικασία της φετινής χρονιάς που γίνεται μέσω τηλεκπαίδευσης, η περικοπή της ύλης εξυπηρετεί και την αποφυγή διοργάνωσης διπλών πανελλαδικών εξετάσεων με άλλη ύλη για τους περσινούς υποψηφίους (των οποίων η ύλη είχε περικοπεί) και άλλη για τους φετινούς.

    Ωστόσο, παρά τις μεγάλες προσπάθειες που έχουν γίνει από το υπουργείο και από την εκπαιδευτική κοινότητα, να λειτουργήσει με επάρκεια η τηλεκπαίδευση, είναι κοινή η διαπίστωση ότι δεν μπορεί να συγκριθεί με τα οφέλη της διά ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας.

    Τα κενά στους μαθητές είναι πολλά και στις περισσότερες περιπτώσεις είναι δύσκολο να προχωρήσει η ύλη, όπως θα γινόταν εντός των αιθουσών διδασκαλίας.

    Στο υπουργείο Παιδείας προετοιμάζονται και για αναπροσαρμογή της διδακτέας ύλης στις τρεις τάξεις των Γυμνασίων και στις δύο πρώτες τάξεις των Λυκείων, όταν οι μαθητές επιστρέψουν στα σχολεία.

    Δείτε ΕΔΩ περισσότερα από το Kriti360.gr 

    googlenews Kriti360

    Ακολουθήστε το kriti360.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ