More

    Πώς θα δοκιμάζουμε ρούχα στα καταστήματα – Τα νέα μέτρα προστασίας από 11 Μαΐου

    Στα νέα δεδομένα προετοιμάζονται να προσαρμοστούν οι ιδιοκτήτες καταστημάτων που πρόκειται να ανοίξουν τις επιχειρήσεις τους στις 11 Μαΐου, μετά την σταδιακή άρση των μέτρων που είχαν ληφθεί λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

    Ειδικότερα όσοι διαθέτουν καταστήματα με ρούχα έρχονται αντιμέτωποι με μια πρωτόγνωρη νέα πραγματικότητα στην οποία καλούνται να ανταποκριθούν.
    Ο Σταύρος Παπαγεωργίου διαθέτει οικογενειακή επιχείρηση με ρούχα στην Ομόνοια από το 1980.
    Όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, έχουν προμηθευτεί ήδη με μάσκες, γάντια και αντισηπτικά, ενώ θα δέχονται τόσους πελάτες όσους έχουν καθοριστεί με βάση τα τετραγωνικά του μαγαζιού.
    Παράλληλα ο κ. Παπαγεωργίου έχει αγοράσει ήδη μια ειδική συσκευή που ψεκάζει με ατμό τα ρούχα ώστε να απολυμαίνονται τα ρούχα, αλλά και όπου έχει ακουμπήσει ο πελάτης, ενώ στο ταμείο υπάρχει ήδη διαχωριστικό ώστε να υπάρχει απόσταση με τον πελάτη.
    «Κάθε μία ώρα οι κοινόχρηστοι χώροι, δηλαδή τα δοκιμαστήρια, θα καθαρίζονται με ό,τι πρέπει και μπαίνοντας στο μαγαζί θα έχουμε για όποιον δεν έχει μάσκα και γάντια. Ακόμη θα υπάρχουν αντισηπτικά σε δύο-τρία σημεία μέσα στο κατάστημα», σημειώνει.
    Όπως εξηγεί, αν για παράδειγμα, ένας πελάτης θέλει να δοκιμάσει μία μπλούζα, θα την δείχνει στον εργαζόμενο που τον εξυπηρετεί, θα του την αφήνει σε ένα σημείο και ο πελάτης θα την δοκιμάζει.
    Σύμφωνα με τον κ. Παπαγεωργίου είναι απαραίτητο να γίνονται πολύ συχνές αλλαγές στα γάντια ώστε να προστατευθούν όλοι, πελάτες, εργαζόμενοι.
    «Θέλουμε να διαθέσουμε ένα περιβάλλον προστασίας για να νιώσει όμορφα ο πελάτης και να έρθει να μας επισκεφθεί», τονίζει ο κ. Παπαγεωργίου.
    Ετοιμοπόλεμη φαίνεται να είναι και η Λίζι Πιστολά, ιδιοκτήτρια καταστήματος ρούχων στην Νέα Ιωνία. Η κ. Πιστολά πριν κλείσει το κατάστημά της διέθετε ήδη αντισηπτικό, καλώντας όποιον πελάτη έμπαινε στο μαγαζί να απολυμάνει τα χέρια του.
    Πλέον οι μάσκες θα είναι υποχρεωτικές και για τους εργαζόμενους αλλά και για τους πελάτες. Συγκεκριμένα, όπως λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, όποιος πελάτης δεν έχει τη δική του μάσκα αλλά θέλει να επισκεφθεί το κατάστημα θα του χορηγείται μάσκα από το μαγαζί.
    Παράλληλα, στο ταμείο έχει τοποθετηθεί πλέξιγκλας ώστε να υπάρχει απόσταση από τους πελάτες ενώ η κ. Πιστολά έχει αγοράσει μία βούρτσα ατμού ώστε να καθαρίζονται τα ρούχα προτού αλλά και αφότου δοκιμαστούν από τους πελάτες.
    «Αν κάποιος θέλει να δοκιμάζει ένα ρούχο θα του το αφήνουμε εμείς στο δοκιμαστήριο και θα το δοκιμάζει, κι έπειτα αν δεν θέλει να το αγοράσει θα το αφήνει σε ένα σημείο και θα το περνάμε εμείς με τη βούρτσα ατμού ώστε να απολυμαίνεται για να το κρεμάσουμε πάλι», επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ενώ συμπληρώνει ότι τα γάντια θα αλλάζουν συχνά, μετά την εξυπηρέτηση ενός πελάτη.
    «Δεν είχε φανταστεί κανείς αυτό ότι θα μπορούσε να συμβεί αλλά νομίζω αν προσέχουμε όλοι θα πάει καλά», αναφέρει η κ. Πιστολά.
    Να φοράμε μάσκα και να τηρούμε τις αποστάσεις μέσα στα καταστήματα συμβουλεύει η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ, Ματίνα Παγώνη.
    Πηγή: iefimerida.gr

    Δείτε ΕΔΩ περισσότερα από το Kriti360.gr 

    googlenews Kriti360

    Ακολουθήστε το kriti360.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ