Αν η συμπεριφορά κάποιων, απέναντι στον κίνδυνο της πανδημίας, χωράει μέχρι σήμερα αρκετή δόση κριτικής – αν και η άποψη του οποιουδήποτε είναι σεβαστή – λόγω της αμάθειας, της ημιμάθειας, της σύγχυσης από την πολυεπίπεδη και πολλές φορές γεμάτη ασάφειες ενημέρωση των “ειδικών” ή… ακόμη ακόμη, και… λόγω του κακού τους κεφαλιού, αυτό που πάει να κάνει η κυβέρνηση, αυτή την ΔΥΣΚΟΛΗ περίοδο πιθανότατα να ισοδυναμεί με ΕΓΚΛΗΜΑ.
Η εμμονή της, ν’ ανοίξουν τα σχολεία την ερχόμενη Δευτέρα, έστω και με διευρυμένο testing , όπως ανακοίνωσαν η αρμόδια Υπουργός Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως αλλά και ο Υπουργός Υγείας κ. Θάνος Πλεύρης, μετά την πολύωρη σύσκεψη της επιτροπής των… σοφών, ισοδυναμεί με απασφάλιση της περόνης από τη “χειροβομβίδα“, που κινδυνεύει σε μια περίοδο εκρηχτικής έξαρσης της πανδημίας, να τινάξει στον αέρα την κατάσταση στο Ε.Σ.Υ. αλλά και στην Ελληνική κοινωνία.
“Με τα σχολεία να είναι κλειστά από τις 23 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που ανακοινώθηκαν καταγράφηκαν 31.512 κρούσματα σε παιδιά.
Ποσοστό κρουσμάτων ατόμων ηλικίας 4-18 ετών στο σύνολο των κρουσμάτων COVID-19 ανά επιδημιολογική εβδομάδα αναφοράς: 2021-01-04 έως 2022-01-02
Με όλα αυτά, με την πίεση καθημερινά στο ΕΣΥ να μεγαλώνει – η ίδια η αρμόδια Υφυπουργός κ. Γκάγκα νωρίτερα την Τετάρτη, στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου, περιέγραψε συνθήκες “ασφυξίας” στο Εθνικό Σύστημα Υγείας και για επιτάξεις ιδιωτών γιατρών που θ’ ακολουθήσουν τις αμέσως επόμενες ημέρες εντός της τρέχουσας εβδομάδας.
Στην εξίσωση θα πρέπει να συνυπολογιστεί το γεγονός, ότι ο κορωνοϊός αποδεκατίζει αυτή την περίοδο και το υπάρχον προσωπικό των νοσοκομείων. Τις δυο προηγούμενες ημέρες, περισσότερα από 50 άτομα, προσωπικό των νοσοκομείων Χανίων και ΠΑΓΝΗ, βγήκαν εκτός με ότι αυτό συνεπάγεται…
Η εμμονή επαναλαμβάνω της κυβέρνησης στο άνοιγμα των σχολείων, τείνει να μετατραπεί σε έγκλημα, βάσει των παραπάνω αντικειμενικών στοιχείων που παραθέτουμε αλλά και της κατάστασης που δείχνει να διαμορφώνεται συνολικά σε υγειονομικό επίπεδο.
Είναι η ίδια ακριβώς κυβέρνηση και η ίδια Υπουργός Παιδείας, οι οποίοι πέρυσι τέτοια περίοδο, υπερασπίζονταν – και σωστά – την τηλεκπαίδευση, το δικό τους ομολογουμένως επιτυχημένο εγχείρημα – δημιούργημα. Σήμερα, που η κατάσταση είναι μη συγκρίσιμα επικινδυνότερη, για ποιον ακριβώς λόγο, την αποφεύγουν περίπου ως ο διάβολος το λιβάνι…;