More

    Τι θα αλλάξει στο Facebook o Ζάκερμπεργκ: Τι είναι το «μετασύμπαν» που θέλει να δημιουργήσει

    Ο επικεφαλής του «βασιλιά» των κοινωνικών δικτύων παρουσίασε το όραμά του για τη μετατροπή του Facebook από κοινωνικό δίκτυο σε μια «εταιρεία-μετασύμπαν».

    Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ιδρυτής του Facebook, παρουσίασε το ιδιαίτερα φιλόδοξο όραμά του να μετατρέψει το Facebook ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης σε μια «εταιρεία- μετασύμπαν» (metaverse company) μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.

    Ως «μετασύμπαν» (metaverse) ορίζεται ένας online κόσμος όπου οι άνθρωποι μπορούν να παίζουν, να εργάζονται και να επικοινωνούν σε ένα εικονικό περιβάλλον, χρησιμοποιώντας συχνά headsets εικονικής πραγματικότητας.

    Ο επικεφαλής του Facebook έκανε λόγο για ένα «ενσωματωμένο Ίντερνετ, όπου αντί να βλέπεις απλά περιεχόμενο- είσαι μέσα του».

    Όπως είπε στο The Verge, οι άνθρωποι δεν θα έπρεπε να ζουν μέσω «μικρών, λαμπερών ορθογωνίων».

    «Οι άνθρωποι δεν είναι στα αλήθεια φτιαγμένοι για να αλληλεπιδρούν με αυτόν τον τρόπο» είπε, αναφερόμενος στα κινητά τηλέφωνα.

    «Σε πολλές από τις συναντήσεις που έχουμε σήμερα, κοιτάς σε ένα πλέγμα προσώπων σε μια οθόνη. Ούτε έτσι επεξεργαζόμαστε τα πράγματα».

    Μια εφαρμογή του μετασύμπαντος που περιέγραψε είχε να κάνει με τη δυνατότητα να μεταπηδάς εικονικά σε μια 3D συναυλία, αφού προηγουμένως την παρακολουθούσες σε οθόνη κινητού.

    «Νιώθεις σαν να είσαι παρών με άλλους ανθρώπους, σαν να είσαι σε άλλο μέρος, έχοντας διαφορετικές εμπειρίες που δεν θα είχες απαραίτητα σε μια 2D εφαρμογή ή ιστοσελίδα, όπως ο χορός, για παράδειγμα, ή διαφορετικά είδη fitness».

    Το Facebook εργάζεται επίσης σε ένα «απέραντο γραφείο» (infinite office) που θα επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν τον ιδανικό χώρο εργασίας μέσω της εικονικής πραγματικότητας (VR).

    «Στο μέλλον, αντί να το κάνεις απλά αυτό σε μια τηλεφωνική κλήση, θα είσαι σε θέση να κάθεσαι σαν ολόγραμμα στην πολυθρόνα μου, ή εγώ θα μπορώ να κάθομαι σαν ολόγραμμα στην πολυθρόνα σου, και η αίσθηση θα είναι σαν να είμαστε στον ίδιο χώρο, ακόμα και αν είμαστε σε διαφορετικές πολιτείες, ή εκατοντάδες μίλια μακριά».

    Υπενθυμίζεται πως το Facebook έχει επενδύσει στην εικονική πραγματικότητα, δαπανώντας 2 δισ. δολάρια για την εξαγορά του Oculus, που αναπτύσσει τα προϊόντα VR του. Επίσης, το 2019 είχε λανσάρει το Facebook Horizon, ένα «invitation-only» περιβάλλον, όπου οι χρήστες μπορούν να αναμειγνύονται και να συζητούν σε έναν εικονικό χώρο με καρτουνίστικα άβαταρ μέσω συσκευών Oculus.

    Με πληροφορίες από BBC

    Δείτε ΕΔΩ περισσότερα από το Kriti360.gr 

    googlenews Kriti360

    Ακολουθήστε το kriti360.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ