More

    “Τίτλοι τέλους” για τεκμήρια και Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης!

    Η κυβέρνηση έχει ήδη ανακοινώσει την κατάργησή τους καθώς το μόνο που δημιουργούν είναι προβλήματα στους ιδιοκτήτες οχημάτων.

    Κάθε καλοκαίρι οι ιδιοκτήτες οχημάτων βρίσκονται αντιμέτωποι με τα υπέρογκα τεκμήρια διαβίωσης που απορρέουν από τον κυβισμό του κινητήρα τους όπως επίσης και από τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης που επιβάλλεται σε όσους έχουν αυτοκίνητα με ηλικία έως 10 έτη και ο κυβισμός του κινητήρα τους υπερβαίνει τα 1.929 κ.εκ.

    Φέτος ωστόσο αναμένεται να είναι η τελευταία φορά που θα βρεθούν αντιμέτωποι οι κάτοχοι αυτοκινήτων με αυτό το απαρχαιωμένο σύστημα των τεκμηρίων διαβίωσης αλλά και το φόρο πολυτελούς διαβίωσης καθώς το οικονομικό επιτελείο έχει ανακοινώσει ήδη την κατάργησή τους από το 2021.

    Πάντως το εξωπραγματικό στην περίπτωση της χώρας μας είναι πως το τεκμήριο διαβίωσης στα αυτοκίνητα δεν προσεγγίζει καν την πραγματικότητα αλλά το ετήσιο κόστος χρήσης των ΙΧ που υπολόγισε ο νομοθέτης πριν από πολλά χρόνια είχε βασικό στόχο την είσπραξη εσόδων. Και μάλιστα τα έσοδα από τα τεκμήρια διαβίωσης δεν είναι και λίγα καθώς ξεπερνούν τα 2,5 δισ. ευρώ με αποτέλεσμα να διατηρούνται τόσα χρόνια. Από την άλλη μεριά πολλοί υπουργοί Οικονομικών πίστευαν ότι με αυτό τον τρόπο το κράτος εισπράττει και ένα μέρος από τα «μαύρα» χρήματα που διακινούνται στην ελληνική οικονομία…

    Αυτά είναι τα τεκμήρια διαβίωσης των ΙΧ

    Στα επιβατικά αυτοκίνητα το τεκμήριο διαβίωσης ορίζεται ως εξής:

    • Για αυτοκίνητα μέχρι και 1.200 κ.ε., σε 4.000 ευρώ.
    • Για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των 1.200 κ.ε. και μέχρι 2.000 κ.ε., προστίθενται 600 ευρώ ανά 100 κυβικά εκατοστά.
    • Για αυτοκίνητα άνω των 2.000 κ.ε. και μέχρι 3.000 κ.ε., προστίθενται 900 ευρώ ανά 100 κυβικά εκατοστά.
    • Για αυτοκίνητα άνω των 3.000 κ.ε., προστίθενται 1.200 ευρώ ανά 100 κυβικά εκατοστά.

    Τα παραπάνω ποσά μειώνονται ανάλογα με την παλαιότητα του αυτοκινήτου, η οποία υπολογίζεται από το έτος πρώτης κυκλοφορίας του στην Ελλάδα, κατά ποσοστό 30% για χρονικό διάστημα κυκλοφορίας πάνω από 5 και μέχρι 10 έτη και κατά ποσοστό 50% για χρονικό διάστημα πάνω από 10 έτη.

    Το τεκμήριο διαβίωσης δεν εφαρμόζεται για επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα που διαθέτουν πιστοποιητικό αυθεντικότητας, καθώς και για επιβατικά αυτοκίνητα ειδικά διασκευασμένα για κινητικά ανάπηρους, με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 67%.

    Πηγή: newsauto.gr

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    “Βενετία” ο Κλαδισσός! Πλημμύρισε και πάλι το Italian Factory – Απίστευτες εικόνες… (pics+vid)

    Στο έλεος της κακοκαιρίας βρίσκονται τα ΧανιάΗ δυνατή καταιγίδα που συνοδεύτηκε και από πυκνή χιονόπτωση σε αρκετές περιοχές, έχει δημιουργήσει ήδη αρκετά και σοβαρά...

    Στο έλεος της κακοκαιρίας τα Χανιά! Πυκνή χαλαζόπτωση και καταιγίδες σε πολλές περιοχές – Δείτε εικόνες και βίντεο…

    Στη δίνη της κακοκαιρίας βρίσκονται την τελευταία ώρα ο νομός Χανίων.Πυκνή χαλαζόπτωση "σαρώνει" πολλές περιοχές, ενώ δεκάδες αστραπές κάνουν τη νύχτα μέρα...Σε πολλές περιοχές...

    Δωρεάν διανομή ειδών παντοπωλείου στα Χανιά

    Ο Δήμος Χανίων ενημερώνει ότι στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος “Επισιτιστική και Βασική Υλική Συνδρομή ΤΕΒΑ / FEAD” θα προβεί στην 7η διανομή...

    Καμπάνια για τον Κρητικό Αμπελώνα (video)

    Ως γνωστό, ο κλάδος της Οινοποιίας όπως και ολόκληρο σχεδόν το οικονομικό οικοδόμημα, έχει πληγεί πολύ σοβαρά από την κρίση που προκάλεσε ο covid-19.Τα...