Ακολουθήστε το Kriti360 στο Facebook για να μην χάνετε είδηση!

Μάθημα ανθρωπιάς έδωσαν δύο εργαζόμενοι του ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνου που βρήκαν και παρέδωσαν πορτοφόλι, που έχασε ένας τουρίστας στο λεωφορείο για την Παλαιόχωρα.

Το περιστατικό δημοσιοποιεί το ΚΤΕΛ που αναφέρει:
Δεν είναι η πρώτη φορά που εργαζόμενοι -σε διάφορα πόστα- του ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνου βρίσκουν ξεχασμένα αντικείμενα επιβατών σε κάποιο σταθμό ή λεωφορείο και «κινούν» κυριολεκτικά «γη και ουρανό» για να εντοπίσουν τους ιδιοκτήτες τους και να τα παραδώσουν.
Κάτι ανάλογο συνέβη και πριν από λίγα 24ωρα στην Παλαιόχωρα όταν ένας 55χρονος αλλοδαπός επισκέπτης από την Αυστρία, γιατρός στο επάγγελμα, έχασε το πορτοφόλι του μέσα στο λεωφορείο που τον μετέφερε στην περιοχή.
Όταν έγινε γνωστό το περιστατικό τόσο ο υπεύθυνος του Σταθμού του ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνου της Παλαιοχώρας, κ. Γιώργος Δασκαλάκης, όσο και ο οδηγός του Ν. 16 λεωφορείου του ΚΤΕΛ, κ. Νίκος Αποστολίδης κινητοποιήθηκαν άμεσα…
Σε χρόνο ρεκόρ ο οδηγός της Εταιρείας μας βρήκε το χαμένο πορτοφόλι κάτω από ένα κάθισμα του λεωφορείου, ενώ όταν το άνοιξε είδε με έκπληξη ότι περιείχε ένα αξιοσέβαστο χρηματικό ποσό, τραπεζικές κάρτες και άλλα χρήσιμα έγγραφα του ιδιοκτήτη του, που βρίσκεται χιλιάδες μίλια μακριά από τη χώρα του.
Χωρίς δεύτερη σκέψη ειδοποίησε τον υπεύθυνο του Σταθμού μας στην Παλαιώχωρα και εκείνος με τη σειρά του έψαξε και βρήκε τον συμπαθή γιατρό, ονόματι Dr. Αlfred, όπου στο άκουσμα του καλού νέου η χαρά του ήταν απερίγραπτη και το «ευχαριστώ» του τεράστιο…
Με την πράξη τους αυτή ο Νίκος Αποστολίδης και ο Γιώργος Δασκαλάκης «παρέδωσαν» σε όλους «μαθήματα» ανθρωπιάς, σεβασμού και ευσυνειδησίας, καθώς όπως είπαν το μόνο που σκέφτηκαν ήταν να βρουν τάχιστα τον ιδιοκτήτη του πορτοφολιού και να του το παραδώσουν.
Η Διοίκηση της «ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνου Α.Ε.» επαινεί δημοσίως την πράξη τους, που αποδεικνύει την ακεραιότητα του χαρακτήρα των εργαζομένων της Εταιρείας μας και συν τις άλλοις αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για όλους!!