Ακολουθήστε το Kriti360 στο Facebook για να μην χάνετε είδηση!

Έπειτα από την ανακοίνωση του Συνδέσμου Ιδιωτικών Υπαλλήλων Χανίων για το εργατικό ατύχημα που σημειώθηκε στο αεροδρόμιο Χανίων, όπου υποστήριζαν ότι αντιμετωπίστηκε με καθυστέρηση όσον αφορά την παροχή πρώτων βοηθειών και την έλευση ασθενοφόρου (Δείτε ΕΔΩ), ήρθε διάψευση από τη γιατρό του αεροδρομίου.

Η Αναστασία Μαυρογένη, γιατρός που ήταν σε βάρδια στο ιατρείο του “Δασκαλογιάννης” το μεσημέρι της Τρίτης όταν έγινε το ατύχημα, ανέφερε στο kriti360.gr ότι όσα καταγγέλθηκαν δεν ισχύουν:

“Το περιστατικό συνέβη στις 11:53 το μεσημέρι, ένας εργαζόμενος τραυματίστηκε στο πόδι. Αμέσως κληθήκαμε εγώ και η δεύτερη γιατρός που κάνει το αγροτικό της εδώ.

Πήγαμε άμεσα, προσφέραμε τις πρώτες βοήθειες άμεσα. Ούτε έγινε καμία ανακοίνωση από τα μεγάφωνα.

Όσο για το ΕΚΑΒ, κάθε φορά που καλείται για περιστατικό στο αεροδρόμιο, κάνει περίπου 15-20 λεπτά να έρθει και δεν άργησε ούτε και τώρα. Δεν ισχύουν οι καταγγελίες για καθυστέρηση και αυτό μπορεί να επιβεβαιωθεί και από τις κάμερες και από το αστυνομικό τμήμα του αεροδρομίου”, δήλωσε η κα Μαυρογένη.

kriti360.gr