Ακολουθήστε το στο Facebook για να μην χάνετε είδηση!
Το νέο επενδυτικό πλάνο της Inditex περιλαμβάνει άνοιγμα νέων σημείων πώλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη
Αναβαθμισμένα και πολύ μεγάλου εμβαδού θα είναι τα νέα καταστήματα που θα ανοίξει ο ισπανικός όμιλος Inditex (Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home) στην ελληνική αγορά, ενώ την ίδια ώρα θα κλείσουν κάποια μικρότερα, τα οποία πλέον δεν ταιριάζουν στο νέο μοντέλο ανάπτυξης που προωθεί ανά χώρα. Διατηρώντας τη θέση του leader, το επενδυτικό πλάνο της Inditex για εφέτος περιλαμβάνει το άνοιγμα νέων σημείων πώλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη.
Σήμερα, 11/3, εάν δεν υπήρχε το αυστηρό lockdown, θα άνοιγε τις πόρτες του το νέο κατάστημα Bershka, συνολικής επιφάνειας 1.500 τ.μ., στη Θεσσαλονίκη. Το νέο κατάστημα, στη συμβολή των οδών Τσιμισκή και Κομνηνών, φιλοξενείται στο πολυώροφο οικοδόμημα γνωστό ως «Μέγαρο Δρόσου», που είχε συνδεθεί στο παρελθόν με τη λειτουργία του πολυκαταστήματος Λαμπρόπουλος. Το νέο Bershka, που είναι έτοιμο και θα λειτουργήσει μόλις αρθούν τα περιοριστικά μέτρα, θα αντικαταστήσει τα δύο σημεία πώλησης του brand, επίσης επί της Τσιμισκή, τα οποία κλείνουν.
Όπως αναφέρει το imerisia.gr, πέρυσι έκλεισαν επίσης δύο καταστήματα Oysho σε Τρίκαλα και Καρδίτσα, καθώς και το κατάστημα Massimo Dutti στην Κηφισιά, στην Αττική, ενώ ξεκίνησε τη λειτουργία του το νέο κατάστημα της αλυσίδας Zara στο Ηράκλειο της Κρήτης. Το κατάστημα στο Ηράκλειο, το οποίο περιλαμβάνεται μεταξύ των 111 καταστημάτων σε 29 αγορές που εγκαινίασε ο όμιλος γρήγορης μόδας το 2020, φιλοξενούσε από τον Δεκέμβριο του 2008 δύο brands, Zara και Zara Home, ωστόσο με βάση το νέο μοντέλο ανάπτυξης που απαιτεί μεγαλύτερο αριθμό τετραγωνικών αποφασίστηκε να ανακαινιστεί και μετατραπεί αποκλειστικά σε Zara. Με χώρο πώλησης 2.220 τ.μ. το ανανεωμένο κατάστημα στο Ηράκλειο υπηρετεί και το νέο προφίλ της αλυσίδας Zara σε ότι αφορά τις τεχνολογικές καινοτομίες, όπως η τεχνολογία RFID γα την άμεση εύρεση προϊόντων αλλά και η υπηρεσία silo online που επιτρέπει στον πελάτη να κάνει την παραγγελία του ηλεκτρονικά μέσα στο κατάστημα και να την παραλάβει άμεσα. Μάλιστα στη χθεσινή παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Inditex έγινε ιδιαίτερη μνεία στο συγκεκριμένο κατάστημα, όπως και σε εκείνο στο Βερολίνο, συνολικού εμβαδού 3.800 τ.μ.