More

    Χανιά | Ένα πολυ… γρήγορο στο Σούδα – Πειραιάς, ξυπνά μνήμες από το 2005 και… ανοίγει την όρεξη!

    Μια εξαιρετική είδηση, επεφύλαξαν οι πρώτες ημέρες του Απρίλη, για τα τουριστικά Χανιά.

    Μετά από πολλές συζητήσεις, αρκετό δημοσιογραφικό μελάνι που έχει χυθεί αλλά και κάμποσο χρόνο που χρειάστηκε να μεσολαβήσει, για τις συνθήκες σκληρού ακτοπλοϊκού μονοπωλίου, στη γραμμή των Χανίων, έτσι… ξαφνικά, ένα νέο και πολύ γρήγορο βαπόρι, εισβάλει στο Χανιά – Πειραιάς με ενδιάμεσο σταθμό τη Μήλο και μόλις πέντε (5) ώρες διάρκεια ταξιδιού.

    Το καλοκαίρι του 2005, έχει μείνει κυριολεκτικά στην… ιστορία, καθώς το συγκεκριμένο βαπόρι, είχε σταθεί η αφορμή για ένα “κύμα” Ελλήνων επισκεπτών, όμοιο του οποίου δεν έχει ξαναυπάρξει έκτοτε.

    H νέα γραμμή, που θα συνδέει τα Χανιά με τη Μήλο αλλά και τον Πειραιά ξεκινάει δρομολόγια στις 22 Ιουνίου 2024 και θα παραμείνει εκεί μέχρι και τις 22 Σεπτεμβρίου 2024. Η εταιρεία Sea Jets, εγκαινιάζει τη γραμμή με το ταχύπλοο Speedrunner Jet 2, το οποίο υπόσχεται να μεταφέρει τους επιβάτες από τα Χανιά στον Πειραιά μέσα σε 5 ώρες και στη Μήλο μέσα σε 2 ώρες και 25 λεπτά.

    “Χωράει” τρίτο βαπόρι η γραμμή…; 

    Στο παρελθόν, έχουν γίνει – από ειδικούς και μη – αναλύσεις για τη βιωσιμότητα της συγκεκριμένης γραμμής και για το κατά πόσο σε αυτήν, θα χωρούσε ένα ακόμη πλοίο. Οι Μινωικές Γραμμές άλλωστε, πέρυσι τέτοιο καιρό, κουνούσαν οριστικά το μαντίλι τους στο εν λόγω δρομολόγιο, με δεδομένο ότι το Kydon Palace που μετά βαϊων και κλάδων είχε “μπει” στη γραμμή, μετακόμιζε στην Αδριατική, για να γράψει εκεί τη δική του ενδιαφέρουσα ιστορία. Σε κάθε περίπτωση, οι απόψεις συγκλίνουν ότι στο Χανιά – Πειραιάς, δεν χωρά άλλο πλοίο για δώδεκα μήνες το χρόνο. Σαφέστατα όμως, η γραμμή έχει αρκετά μεγάλο ενδιαφέρον τους καλοκαιρινούς μήνες όμως μέχρι και το περασμένο Σάββατο, καμία από τις ναυτιλιακές εταιρίες, δεν αναλάμβανε να “επενδύσει” σε αυτήν, κάτι που επέλεξε να κάνει τελικά φέτος το καλοκαίρι η Sea Jets, δημιουργώντας νέα δεδομένα.

    Ο σχεδιασμός είναι προσεγμένος από… παντού!

    Σε κάθε περίπτωση, οι απόψεις συγκλίνουν ότι στο Χανιά – Πειραιάς, δεν χωρά άλλο πλοίο για δώδεκα μήνες το χρόνο. Σαφέστατα όμως, η γραμμή έχει αρκετά μεγάλο ενδιαφέρον τους καλοκαιρινούς μήνες

    Ο σχεδιασμός δείχνει να πολύ προσεκτικός, τόσο σε ότι αφορά το δρομολόγιο, που θα περιλαμβάνει όπως προαναφέρεται ενδιάμεση ολιγόλεπτη στάση στο λιμάνι της Μήλου, όσο ακόμη,  στη διάρκεια του ταξιδιού, στις ώρες άφιξης και αναχώρησης, αλλά και στο χρονικό πλαίσιο μέσα στο οποίο θα ξεκινήσουν και θα ολοκληρωθούν τα δρομολόγια.

    Οι ώρες που θα εκτελούνται τα δρομολόγια διαμορφώθηκα ως εξής:

    Σούδα – Μήλος – Πειραιάς

    ΣΟΥΔΑ – ΜΗΛΟΣ: (08:00 – 10:25)

    ΜΗΛΟΣ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ: (10:50 – 13:10)

    Πειραιάς – Μήλος – Σούδα

    ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΜΗΛΟΣ: (14:00 – 16:30)

    ΜΗΛΟΣ – ΣΟΥΔΑ: (16:45 – 19:05)

    Μνήμες από το μακρινό 2005…

    Αυτή πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που ένα ταχύπλοο σκάφος, δοκιμάζει την τύχη του στο συγκεκριμένο δρομολόγιο. Η Hellenic Seaways στις 25 Μαρτίου του μακρινού 2005, είχε  επιχειρήσει πρώτη το εγχείρημα στην ίδια γραμμή, με ένα υπερσύγχρονο πλοίο τότε, το Highspeed 4. Το πλοίο εκτελούσε το δρομολόγιο Χανιά – Πειραιάς σε μόλις 4,5 ώρες και είχε ριχθεί στη… μάχη αμέσως μετά την οριστική διακοπή των δρομολογίων του “Blue Star 2” στη γραμμή Σούδα-Πειραιάς εκείνη την εποχή, το οποίο με την είσοδο του, είχε… ταράξει τα νερά.
    Ο προορισμός Χανιά – τους μήνες αιχμής – αποκτά ακόμη περισσότερη λάμψη, καθώς η διασύνδεση του, όχι απλά ενισχύεται με ένα ακόμη πλοίο, αλλά και το δρομολόγιο έτσι όπως αυτό διαμορφώθηκε, μπορεί να συμβάλει καθοριστικά, στην ουσιαστική ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος, κάτι που τα Χανιά, το είχαν πραγματικά ανάγκη, εδώ και πάρα πολλά χρόνια
    Το καλοκαίρι του 2005, έχει μείνει κυριολεκτικά στην… ιστορία, καθώς το συγκεκριμένο βαπόρι, είχε σταθεί η αφορμή για ένα “κύμα” Ελλήνων επισκεπτών, όμοιο του οποίου δεν έχει ξαναυπάρξει έκτοτε. Οι… Αθηναίοι,  έβαζαν στο “κάδρο” των διακοπών τους τα Χανιά, καθώς έβλεπαν τον προορισμό με άλλο μάτι, με δεδομένο πως δεν θα έπρεπε πλέον να ταξιδεύουν ολόκληρη τη νύχτα, για να φτάσουν εκεί. Ειδικά τα Σαββατοκύριακα των μηνών Ιουλίου και Αυγούστου – εκείνου του έτους – στα Χανιά, για όσους το θυμούνται, επικρατούσε κυριολεκτικά το αδιαχώρητο

    Το κόστος αλλά και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα…

    Η έλευση του Speedrunner Jet 2, μόνο ως μια εξόχως καλή εξέλιξη μπορεί αν προσμετρηθεί. Σίγουρα ο προορισμός Χανιά – τους μήνες αιχμής – αποκτά ακόμη περισσότερη λάμψη, καθώς η διασύνδεση του, όχι απλά ενισχύεται με ένα ακόμη πλοίο, αλλά και το δρομολόγιο έτσι όπως αυτό διαμορφώθηκε, μπορεί να συμβάλει καθοριστικά, στην ουσιαστική ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος, κάτι που τα Χανιά, το είχαν πραγματικά ανάγκη, εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Το κόστος ενδεχομένως να θεωρηθεί – και να είναι πραγματικά – λίγο αλμυρό, καθώς κινείται μεταξύ 77 και 79 ευρώ (απλή μετάβαση) ωστόσο ο χρόνος εκτέλεσης και κυρίως η μικρή διάρκεια του δρομολογίου, είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του εγχειρήματος, τα οποία ήδη προκαλούν χαμόγελα αισιοδοξίας, στην τοπική αγορά.

    Δείτε ΕΔΩ περισσότερα από το Kriti360.gr 

    googlenews Kriti360

    Ακολουθήστε το kriti360.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ