Διέγραψε περισσότερες από 44.000 κλήσεις ύψους 1.880.000 ευρώ, ο Δήμος Ηρακλείου – Συνεχίζεται η διαδικασία

Την επιστολή του Συνηγόρου του Πολίτη προς τον Δήμο Ηρακλείου, με την οποία επισημαίνεται με τον πλέον σαφή και κατηγορηματικό τρόπο ότι οι ενέργειες του Δήμου αναφορικά με τους χρόνους βεβαίωσης των προστίμων του Κ.Ο.Κ. είναι σύννομες, έδωσε στη δημοσιότητα η Δημοτική Αρχή, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου το μεσημέρι της Τετάρτης 26 Μαρτίου στη Λότζια.

Όπως χαρακτηριστικά καταλήγει η επιστολή του Συνηγόρου του Πολίτη που υπογράφεται από την Ευανθία Σαββίδη: «Κατόπιν των ανωτέρω θεωρούμε ότι, οποιαδήποτε σχέση μπορεί να είχε δημιουργηθεί στους πολίτες του Δήμου σας, η οποία κατά την άποψη μας αφορά στην πολυπλοκότητα του συγκεκριμένου ζητήματος και στις ασφυκτικές προθεσμίες εξόφλησης των οφειλών που ετέθησαν από τον νομοθέτη, μετά τα ανωτέρω θα πρέπει πλέον να έχει εκλείψει. Τέλος, με το παρόν για μια ακόμη φορά, θα θέλαμε να χαιρετίσουμε τόσο τις ενέργειες του Δήμου Ηρακλείου, όσον αφορά στον αποσβεστικό χρόνο βεβαίωσης των προστίμων του Κ.Ο.Κ., οι οποίες είναι σύννομες, όσο και το κλίμα συνεργασίας που αναπτύχθηκε μεταξύ της Αρχής και του Δήμου, μετά την συνάντηση εργασίας της 24ης -2-2025.»

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, ο Δήμαρχος Ηρακλείου Αλέξης Καλοκαιρινός τόνισε ότι μέλημα της Δημοτικής Αρχής αποτέλεσε από τις πρώτες κιόλας μέρες της θητείας της το θέμα των εκκρεμουσών οφειλών και η υποστήριξη των πολιτών, τονίζοντας: «Η πρώτη έγγραφη κρούση με πολύ συγκεκριμένα αιτήματα για την διαχείριση αυτού του μεγάλου προβλήματος, που είναι μεγάλο και ως οικονομικό αντικείμενο και το οποίο ταυτόχρονα έχει και την κοινωνική του διάσταση, έγινε τις πρώτες μέρες της θητείας μας.

Ακολούθησε με μεγάλη επιμονή η προσπάθεια μας έτσι ώστε το ζήτημα αυτό να καταστεί διαχειρίσιμο από όλες τις πλευρές και ο Δήμος να λειτουργήσει όπως οφείλει, και θα όφειλε να λειτουργεί εδώ και δεκαετίες, αλλά τώρα με ένα συγκεκριμένο νομικό πλαίσιο η υποχρέωση αυτή αποκτά διαφορετικά και πιο πιεστικά χαρακτηριστικά. Και βεβαίως, οι Δημότες να είναι ενήμεροι και να τους δοθεί κάθε δυνατότητα να ανταποκριθούν σε υποχρεώσεις που όντως έχουν και φυσικά όχι σε υποχρεώσεις τις οποίες δεν έχουν. Στο πλαίσιο αυτό, διαχειριζόμαστε το ζήτημα.»

Ο Αλέξης Καλοκαιρινός αναφέρθηκε στις αλλεπάλληλες επαφές με τις ηγεσίες των Υπουργείων Εσωτερικών και Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών που συνέβαλαν στο αποτέλεσμα της ευνοϊκής ρύθμισης και της παράτασης που ακολούθησε και ευχαρίστησε τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών & Τουρισμού Γιώργο Αγριμανάκη και την Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου, τα στελέχη της οποίας όπως τόνισε: «Έχουν δώσει πάρα πολύ από τον εαυτό τους σε μια δύσκολη προσπάθεια μέσα σε χρονικές προθεσμίες σφικτές και με ένα όγκο εργασίας δυσανάλογο, θεωρώ λοιπόν ότι πρέπει να εκφραστεί αυτή η ικανοποίηση από την πλευρά της Δημοτικής Αρχής για τη λειτουργία αυτή και στο επίπεδο το πολιτικό και στο επίπεδο το υπηρεσιακό.»

neakriti.gr