Ο πρίγκιπας Χάρι και η Μέγκαν Μαρκλ, οι οποίοι πριν από λίγες μέρες μοιράστηκαν νέες φωτογραφίες των παιδιών τους, πρίγκιπα Άρτσι και πριγκίπισσας Λίλιμπετ, μέσα από μια συγκινητική ανασκόπηση των σημαντικότερων στιγμών της οικογένειάς τους για το 2024, δεν βρίσκονται στην καλύτερη φάση στις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες.
Όπως έγινε γνωστό, το ζευγάρι κινδυνεύει να μην ανανεώσει το συμβόλαιο των 100 εκατομμυρίων δολαρίων με το Netflix, καθώς το τελευταίο τους ντοκιμαντέρ δεν πήγε όπως περίμεναν.
Τα επιχειρηματικά τους νέα δεν είναι και τόσο καλά καθώς, όπως φαίνεται, βλέπουν την ιδιαίτερα προσοδοφόρα συνεργασία τους με το Netflix να βρίσκεται σε σοβαρό κίνδυνο εξαιτίας του νέου ντοκιμαντέρ τους.
“Άνθρακες” ο θησαυρός
Το ντοκιμαντέρ Polo που κυκλοφόρησε στη δημοφιλή πλατφόρμα την περασμένη εβδομάδα, όχι μόνο δεν πήρε θετικές κριτικές, αλλά πέρασε εντελώς απαρατήρητο και αντιμετωπίστηκε με αρνητισμό και αδιαφορία.
Στο συγκεκριμένο concept το ζευγάρι δεν εμφανίζεται καθόλου στην οθόνη, οπότε το κοινό δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου για όσα είχε να πει.
Ο Χάρι και η Μέγκαν υπογράφουν το project ως εκτελεστικοί παραγωγοί, όμως κάνουν ελάχιστες εμφανίσεις στο ντοκιμαντέρ, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ενδιαφέρον. Μάλιστα, σύμφωνα με τους ειδικούς, το ντοκιμαντέρ αυτό θα μπορούσε να είναι το “καρφί στο φέρετρο” για την επικερδή συνεργασία του ζευγαριού στο Netflix, την οποία υπέγραψαν το 2020.
“Όλα τα βλέμματα θα είναι στραμμένα στο αν το σόου πάρει καλή βαθμολογία και φτάσει μέχρι το πολύ σημαντικό Top 10. Θα μπορούσε, όπως το ντοκιμαντέρ Invictus, να ξεκινήσει καλά λόγω της γοητείας που ασκεί το ζευγάρι στο κοινό”, λένε οι ειδικοί, υπογραμμίζοντας, ωστόσο, πως θα έπρεπε οι royals να δώσουν στον κόσμο λίγο τηλεοπτικό χρόνο ακόμη.
Η Μέγκαν Μαρκλ επιστρέφει τηλεοπτικά
Και ενώ το “κακό” που έχει γίνει με το Polo ακόμη δεν έχει αποτιμηθεί, η Μέγκαν ετοιμάζει τη νέα της εκπομπή στο Netflix που αναμένεται να έχει επίκεντρο τη μαγειρική, την κηπουρική και την ψυχαγωγία και αναμένεται να βγει στην πλατφόρμα στις αρχές του 2025.
Μαζί με αυτό θα έρθει και το λανσάρισμα του πολυαναμενόμενου brand lifestyle της, American Riviera Orchard, το οποίο έχει καθυστερήσει πολύ, με τους γνώστες να μιλούν για δυσκολίες στη συνεννόηση με το προσωπικό και παραιτήσεις, καθώς η συνεργασία με τη Μέγκαν δεν είναι εύκολη υπόθεση.
thetoc.gr