More

    Κάμερες στους δρόμους: «Οι οδηγοί όταν έχουν την αίσθηση ότι ελέγχονται τότε συμμορφώνονται» λέει το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς»

    Θετικά βλέπει το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» τις ανακοινώσεις της κυβέρνησης για τοποθέτηση 1.388 καμερών τροχαίας που θα λειτουργούν όλο το 24ωρο σε κομβικά σημεία στους δρόμους της Αθήνας.

    Το κυβερνητικό σχέδιο προβλέπει την εγκατάσταση 1.388 καμερών τροχαίας σε κομβικά σημεία στους δρόμους της Αθήνας, οι οποίες και εκτιμάται ότι θα τεθούν σε λειτουργία από το καλοκαίρι του 2025. Οι παραβάσεις που θα καταγράφονται θα είναι η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας, η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, η παράνομη χρήση Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης, η οδήγηση οχήματος χωρίς ασφάλιση, η κυκλοφορία οχήματος χωρίς έγκυρο δελτίο ΚΤΕΟ, η παράβαση διάβασης πεζών, η μη χρήση κράνους και η μη χρήση ζώνης.

    «Οι οδηγοί όταν έχουν την αίσθηση ότι ελέγχονται τότε συμμορφώνονται και πειθαρχούν στους κανόνες και αυτό είναι το πρώτο και σημαντικότερο που έχει μεγάλη σημασία, επομένως αυτό θα βοηθήσει στην οδική ασφάλεια», τονίζει στο newsit.gr η πρόεδρος του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», Βασιλική Δανέλλη-Μυλωνά.

    «Εμείς από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς πιστεύουμε πολύ στο να δημιουργηθεί μια κουλτούρα οδικής παιδείας αλλά αυτό είναι κάτι που παίρνει χρόνο για να γίνει. Το θέμα όμως της αστυνόμευσης και της εφαρμογής του νόμου και αυτό με τις κάμερες είναι κάτι που έχει άμεσα αποτελέσματα και το έχουμε δει και σε άλλες χώρες και συγκεκριμένα στη Γαλλία όταν το 2004 έβαλαν το δίκτυο με τις κάμερες, τότε παρατηρήθηκε σημαντική μείωση των θανατηφόρων τροχαίων», υπογραμμίζει.

    Όπως εξηγεί η πρόεδρος του ΙΟΑΣ «Πάνος Μυλωνάς», στην αρχή θα τοποθετηθούν 388 κάμερες που θα βρίσκονται πάνω στα φανάρια και θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες.

    «Είμαστε υπέρ αυτής της κίνησης γιατί τα τροχαία αυξάνονται με συνέπεια να επηρεάζεται και η κυκλοφορία, έχει παρατηρηθεί ότι διανύουμε μία περίοδο που ο κόσμος έχει προβλήματα και βγαίνουν στους δρόμους οδηγοί που δεν ειναι συγκεντρωμένοι αλλά και οι πεζοί αρκετά αφηρημένοι και έτσι υπάρχει η έξαρση τροχαίων», σημειώνει.

    «Αξίζει να σημειωθεί πως στην Ελλάδα έχουμε τα μεγαλύτερα ποσοστά θανατηφόρων τροχαίων μέσα στον αστικό ιστό ενώ στην Ευρώπη συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο καθώς τα τροχαία εκεί συμβαίνουν στο επαρχιακό οδικό δίκτυο», σχολιάζει.

    «Αυτή τη στιγμή διαθέτουμε σύγχρονους αυτοκινητόδρομους αλλα το πρόβλημα με τα τροχαία μέσα στις πόλεις μας παραμένει πολύ μεγάλο και σοβαρό», καταλήγει.

    Δείτε ΕΔΩ περισσότερα από το Kriti360.gr 

    googlenews Kriti360

    Ακολουθήστε το kriti360.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ